29. prosince 2012

Essence - get big lashes

Další z řady drogérkových řasenek, která mě potěšila. 



Jako první mě zaujal obal. Řasenka je o něco silnější než jsem zvyklá, ale hezky se na ní kouká. :) 


Kartáček je poměrně velký a hustý. Krásně se s ním pracuje. Trochu jsem se bála, že bude nechávat cucky, ale nestalo se tak.

Řasenka nedodá řasám ani délku a ani objem. Jediné co udělá je to, že vám řasy krásně jednu po druhé zvýrazní. Kartáček řasy krásně oddělí a vybarví. Slibovaný objem se si nedostaví, ale jako řasenka do školy jen pro pocit je skvělá. 
Vydrží celý den a nedrolí se. Přežije i občasné žmoulání oka. 

Moje zkušenosti z drogérkovými řasenkami jsou vcelku velmi pozitivní. Poslední dobou má pocit, že čím je řasenka obyčejnější a levnější tak tím mi vyhovuje více. :) 

Řasenka poslouží dobře i jako cestovní nouzovka. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)