1. ledna 2013

Max factor xperience - Sheer gloss balm

Tenhle malý pokládek se mi válí v šuplíku již delší dobu, ale až při novoročním úklidu jsem na něj opět narazila. Ani nevím jak jsem na něj mohla zapomenout. :)


Rtěnky v těchto podlouhlých balení jsou mi moc sympatické, ale špatně se mi shání ty správné odstíny. Tahle Max factorka byla jednou sama samotinká ve výprodejovém stojánku v DM za 60 kč. Původní nálepka s cenovkou byla 249 kč, ale nevím jak moc je to reálné. Každopádně jsem ji tam nemohla nechat ležet a udělala jsem dobře. Na dlouho dobu se stala nejoblíbenějším přípravkem na rty a to hlavně díky své konzistenci, která se dala použít i na velmi suché rty. 

Rtěnku mám v odstínu 08 Pink Opal. 


Konzistence rtěnky je velmi krémová a hydratační. I velmi popraskané rty krásně zvláční a nezalézá do prasklinek. 


Barva je hodně lesklá a obsahuje dost třpytek. Při nanášení se zdá být hrubá, ale na rtech se třpytky zjemní a dodají rtům krásný lesk. 
Rtěnka krásně voní a má skvělou výdrž. Jediné minus celé téhle nádhery je i to, že když se z rtů setře tak stále zůstávají třpytky, které se odstraňují hůře. 

Pokoušela jsem se shánět ještě jiné odstíny, ale bohužel jsem na ně nikde nenarazila... 






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)