19. ledna 2013

SEBO specific - řada pro problematickou pleť

Přírodní kosmetika často nemá takové účinky jaké od ní čekám, ale do obchodu Yves Rocher se vracím pouze pro řadu SEBO, která je určená problematické pleti. Celá řada SEBO obsahuje výtažky z Šišáku a zeleného čaje. Noční krém se objevil v poslední článku minulého roku v TOP výrobcích.


Řada obsahuje pleťovou vodu, odličovací mléko, denní a noční krém a také peeling, který nevlastním, protože se mi na pleť osvědčil peeling od Neutrogeny nebo Garnieru.

Cena všech výrobků se pohybuje od 200 do 400 korun. Momentálně na tyto výrobky v kamenných obchodech probíhá akce a výrobky jsou o polovinu levnější. 

1, Odličovač + pleťová voda proti drobným nedostatkům pleti 2 v 1


Odličovač má konzistenci řidšího pleťového mléka. Dobře odstraní make-up, pudr, korektor i tvářenku. Je jemný a na pleti neštípe. Není určen pro odličování očí a když se tam omylem dostane tak je umí pěkně podráždit. 

Po odlíčení je pleť jemná a póry viditelně čistší. Lze odličovač použít jako pleťovou vodu, ale já mám řaději odličovač a pleťovou vodu zvlášť. 

2, Čistící pleťová voda 2 v 1


Tahle malá mrška strašně rychle ubývá, ale ani to a ani její cena mě od ní neodradí. 

Vodou dočišťuji obličej po odlíčení a také ráno, abych z tváře stáhla spánkový pot. Pleť se osvěží a póry se stáhnou. Opět se jedná o velmi jemný výrobek a neštípe ani na rozškrábaném pupínku. Jemně vyčistí nečistoty, které se během dne nebo noci na pleti usadí a po delší době používání pozoruji i sjednocení barvy pleti. 

3, Noční a denní krém 


Tento krém mám již asi počtvrté, ale určitě si ho pořídím znovu. Dá se používát ráno i večer, ale já ho mám jen na noc. Krásně zvláční, ale nezmastí pleť. 

Po dlouhodobém používání je třeba říct, že pleť je viditelně čistší. Pupínky nejsou zanícené a póry viditelně stažené. 



4, ULTRA matt denní krém 


Pro mě jednička v boji s matnou pletí. Po nanesení je pleť chvíli mastnější, ale za pár minut není po lesku ani stopy. Pleť vydrží matná téměř celý den a není třeba se ani přepudrovávat. 


Denní i noční krém mají jemnou a trochu gelovou konzistenci. Na jedno použitá stačí celkem malé množství. Noční krém má tmavší zelenou barvu a matující je o něco světlejší. Oba mají stejnou nevtíravou přírodní vůni. 
Pleťová voda je bezbarvá a pleťové mléko má barvu opět do zelena. Vůni mají totožnou s oběma krémy. 

Celá řada na problematickou pleť zaručí po delším používání výrazné zlepšení. Obličej se sám o sobě tolik nemastí a pokud se se tam udělá nějaký ten pupínek tak jeho projevy jsou obvykle velmi mírné. 

Za mě určitě věc, která stojí za vyzkoušení! 

A jaké jsou Vaše zkušenosti s těmito výrobky? 

A pokud nemáte kamenný obchod poblíž svého bydliště tak se vše dá sehnat na oficiálním e-shopu ZDE







1 komentář:

  1. Mám hodně problematickou pleť a právě o této řadě uvažuji. Yves Rocher je moc dobrá kosmetika,doma nic jiného nemáme. :D
    Článek mě hodně zaujal že bych šla objednat? :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)