12. června 2013

Gabriella Salvete - SINERGIA - řasenka i pro jemné řasy

Krásný pozdní večer. :)

Poslední dobou se mi doma nahromadilo dost dekorativní kosmetiky a tak budou recenze přibývat častěji. Teď si konečně užívám zasloužené volno a budu mít na blog tolik času, kolik si jen bude má kosmetická duše přát. :) Dnes bych Vám ráda představila další novou řasenku od značky Gabriella Salvete. Již několikrát jsem zde vychvalovala jejich tužky na oči, které mě provází životem více než pět let a kdysi, ze začátku blogu, jsem se zmínila i o jednom pudru, který jsem koupila někde v akci, ale bohužel měl moc silný žlutý podtón.

GS mě nikdy ničím moc nezaujala, ale hodně jsem načetla o řasence Diamante. Té jsem sice odolala, ale když jsem jednou sháněla po drogérce nějaké odlakovací ubrousky, tak jsem zběžně prohlédla stojany s kosmetikou a narazila na řasenku Sinergia. Sice jsem k ní měla dostat tužku zdarma, ale nakonec jsem ji tam nechala, protože černých tužek od GS mám zásobu na pár let dopředu.

Teď už ale k samotné řasence...

Ještě pár slov k obalu řasenky. Vím, že se nelíčím obalem, ale většinou mi musí věc padnout do oka, abych po ní sáhla nebo ji dokonce koupila. Řasenka má obal klasický - matný černý se stříbrným nápisem. Nestyděla bych se vytasit se s ní ve společnosti.


Posledním přírůstkem do mé řasenkové rodiny byla Maybellinka Rocket Volume, ale i když je velmi dobrá, tak práce s obřím kartáčkem mi pořád nejde. I když ráda experimentuji s kartáčky, tak jsem zůstala věrná kartáčkům menším a to v jakýchkoliv modifikacích. Tento mě zaujal právě svou "běžnou neběžností". 


Kartáček má řasenka "dvojitý". Na jedné straně má štětiny delší, jako u běžných kartáčků, ale na straně druhé má štětiny kraťoučké


S kartáčkem se mi skvěle pracuje a dostanu se s ním až úplně ke kořínkům řas, protože je menší a nevypíchnu si s ním oko. Štětiny jednotlivé řasy oddělí a viditelně o něco prodlouží. 


Řasenku je lepší nanášet jen v jedné nebo dvou vrstvách, protože jinak k večeru začnou drobné částečky opadávat pod oči. 
Pokud máte jemnější řasy, tak se Vám s řasenkou bude pracovat dobře. Neobalí řasy těžkým nánosem a neslepí Vám je do pár trsů. Dobře se s ní řasenka nanáší i na řasy v koutcích, které mám velkým kartáčkem potíže "nařasit". Poměrně rychle zasychá a není třeba se bát obtisků. Odličuji ji bez problémů odličovačem od Nivei. 

Jako má první řasenka od Gabrielly Salvete jsem moc spokojená! Na řasenky mám poslední dobou šťastnu ruku a spokojím se téměř s každou, která má dobrou výdrž. Tahle má obrovské plus v tom, že řasy opravdu neslepí a to jsem experimentálně zkoušela řasy přetřít více než pětkrát. Výdrž je taky skvělá a přežije i trochu slzící oči. V koutcích se nerozpíjí a s kartáčkem se skvěle pracuje. :) 
Jako řasenku za příjemnou cenu s drogerie se nebudu bát, koupit si ji znovu, i když řasenky většinou neopakuji. 






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)