16. června 2013

Nivea - dvoufázový odličovač voděodolného líčení

Krásnou slunnou neděli všem :)

Dnes si dáme další podobnější recenzi výrobku, který jsem Vám představila zde v New in pečující kosmetiky. Jedná se konkrétně o dvoufázový odličovač voděodolného líčení očí. Tolik jsem se na tenhle odličovač těšila, že jsem zbytek Rimmelu hodila do koše a vrhla se na tuhle lahvičku, kterou jsem si denně prohlížela v šuplíku a nemohla se dočkat.


Nivea je pro mě v odličování mou stálicí a právě recenze na klasickou Niveu byla úplně prvním článkem na tomto blogu. Jen pro rychlé shrnutí a srovnání... 


Klasický odličovač od Nivei je určen i pro velmi citlivé oči a já nemohu jinak, než souhlasit. Nemám sice žádné zkušenosti s použitím u kontaktních čoček, ale věřím, že ani pro tyhle účely nebude sebemenší problém. 
Odličovač je bez výraznější parfemace a mastnoty. Na odlíčení očí (báze, dvě vrstvy stínů, řasenka) je na každé oko třeba dvou tampónků. První stáhne stíny a nějakou tu řasenku a druhý dočistí řasy od řasenky. 
Oči po použití nezůstávají mastné, ale stále hydratované. Po použití není cítit a v očích neštípe ani nepálí. 


Mě osobně nevadí si s odlíčením pohrát, ale kdo nemá rád dlouhé šmrdlání, tak Nivea není dobrá volba. Zdlouhavé odlíčení je nejspíš daň za jemnost výrobku. Já určitě měnit nebudu. 


Voděodolný odličovač je dvoufázový. Před použitím se protřepe a nanese na tampónek. Parfemace je nulová, ale účinky perfektní. Odličovač od Rimmelu sice odlíčil, ale za stejnou dobu jako klasická Nivea. Tento stáhne vše na první přetření, ale je šíleně mastný a když říkám mastný, tak myslím opravdu hodně mastný. 


Už při nanesení na tampónek i v minimálním množství pustí mastnotu. Oči odlíčím jedním přetáhnutím, ale zůstanou mastné. Hodně mastné. V očích sice neštípe, ale je třeba suchým kapesníkem nebo micelárkou odstranit mastnotu, protože je nesnesitelná. Já už jsem si na to zvykla a odličuji jí i běžnou řasenku, když mám na spěch, ale pokud nemáte rádi mastnotu, tak tohle určitě není odličovač pro Vás. Já jsem spokojená s účinky a nevím, jestli stejně mastné jsou i jiné odličovače voděodolného líčení, protože s nimi nemám zkušenosti. Občas mám problém s klasickou Niveou odlíčit Color Tattoo, ale tento je stáhne okamžitě a bez problémů. 

Odličovače od Nivei zůstanou mými oblíbenci, i když je mastnota trochu nepříjemná, ale na druhou stranu mám oční okolí krásně hydratované a před spaním si dávám sprchu a tak voda smyje všechno, co po odličovači zůstane. Pokud Vám nevadí mastnější odlíčení a máte citlivé oči, tak Nivea je dobrou volbou. Pokud víte o nějakém odličovači, který odlíčí i voděodolné líčení a není mastný, tak budu ráda, když mi dáte vědět do komentářů. :) 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)