2. června 2013

Rexona maximum protection - krémový deodorant

Ahoj, ahoj!

Nedávno se v drogérkách objevil nový deodorant ve formě krému od Rexony. Snažila jsem se odolávat, ale byl v nějaké úžasné akci za pár kaček a tak jsem nakonec, jako téměř vždy, podlehla... Nakonec jsem si to odůvodnila tím, že už (snad) bude léto a za zkoušku to stojí. :) Obvykle nemám s pocením problémy, protože se nepotím nijak abnormálně, ale pokud existuje něco, co by pocení opravdu minimalizovalo, tak stojí za to vyzkoušet vše. :)


Já jsem si pořídila Rexonu na citlivou pokožku aniž bych citlivou měla, ale je to taková sázka na jistotu. :) 


Deodorant je ve formě krému a používá se nejlépe na noc. Má zabraňovat nadměrnému pocení a celkově minimalizovat funkci potních žláz... 


Musím říct, že k těmhle věcem jsem trochu nedůvěřivá. Sice jsem už slyšela o zázračných účincích Dricloru, ale sama jsem si ho nepořídila, protože mi přišel dost agresivní. Rexona na mě působí jako pokus o něco podobného, ale méně invazivního vůči tělu. Hlavně proto, že vím, že Driclor po nanesení docela svědí a já nevím co všechno... Tento krém na kůži vůbec necítíte. Velmi rychle se vsákne do pokožky a za pár minut o něm vůbec nevíte. 

Prvních účinků jsem si všimla už druhý den, kdy běžně spím v celkem přetopeném pokoji a ráno se budím zpocená. Ale světe div se... Ano, obličej jsem zpocený měla, ale podpaží? Ne. Opravdu ne. Žádný zápach, žádný pot... Tak to je palec nahoru. Používám již tři týdny a musím říct, že jsem mile překvapená. :) Nepoužívám sice úplně každý večer, protože ráda zapomínám, ale pozoruji, že se potím méně. 


Krém nanáším na oholené podpaží před spaním a ráno použiji svůj sprej proti pocení, taktéž od Rexony. Musím uznat, že to asi vážně docela funguje. Nevím, jak by tahle věcička fungovala ty z Vás,  kteří mají problém s přílišným pocením, ale na mě funguje a věřím, že při dlouhodobějším používání budou výsledky zase o něco lepší. :) 

Tím nechci říct, že věřím v to, že pocení úplně vymizí, protože to ani není dost dobře možném, ale pokud se o něco minimalizuje, tak budu ještě nadšenější, než jsem teď. :)

Krásný zbytek neděla všem :) 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)