27. ledna 2014

Rimmet Stay Matte báze pod make-up

Hoj všem! :)

Začíná nám nový týden a protože jsem i přes prvotní odmítavý postoj k make-upům našla ten, který mi zatím maximálně vyhovuje (Rimmel Stay Matte recenze tady), tak jsem ho doplnila i o primer. A protože nejsem žádný odborník co se podkladových bází týče, tak si tu dnes budete moc počíst o mých dojmech po prvním měsíci používání.


A jaký jiný primer pořídit než ten, který je od stejné značky a ze stejné řady jako make-up? Zvolila jsem nejjednodušší možnost a abych se při výběru nespálila, tak jsem koupila podkladovou bázi z řady Stay Matte. Recenze na ni byly vesměs pozitivní a dokonce pozitivnější než ohlasy na samotný make-up. 


Báze má obal podobný make-upu a nese označení oo3. Dočíst se tu také můžete, že se dá použít samostatně, pod make-up nebo na make-up. Použití samotného primeru si představit dokážu, protože by asi dokázal udržet pleť matnější neý krém, ale použití na make-up? Pokud to někdo zkoušel nebo tak pravidelně používá, tak budu ráda, když mi necháte v komentářích své vlastní dojmy! :) 


Složení báze jsem pročítala jen tak zběžně a asi nikdo nečeká nějakou "supernejčrfrendly" smršť přírodních ingrediencí, ale pro mě byl ze všeho nejdůležitější výsledek a ten se dostavil. S problematickou pletí jsem nebyla příliš důvěřivá a bála jsem se ucpávání pórů, ale naštěstí se nic takového nekonalo. 
Bází nanáším Hakuro štětcem po vstřebání krému na celý obličej. Není prakticky cítit a krásně splyne s pletí. Vyhladí drobné jizvičky po akné a na první pohled sama o sobě pleť i zmatní. Pokud máte na pleti sušší místečka, která má make-up tendenci zvýraznit, tak báze se s nimi umí skvěle vypořádat. 


Konzistence báze je něco mezi krémem a gelem. Snadno se roztírá a lehce voní. Přijde mi, že se na ni make-up nanáší o něco komfortněji, protože po pleti krásně "klouže" a snadněji se zapracuje. 
Výsledný "finiš" je opravdu matný a výdrž matného vzhledu make-upu mi přijde přece jen o nějakou tu hodinku delší. Celkově by se dalo říct, že báze splňuje všechny mé požadavky už jen proto, že neucpává póry a dělá přesně to, co jsem potřebovala - zmatňuje! :) 

Úspěšný začátek nového týdne! :) 


5 komentářů:

  1. Takže je vhodný i když mám suchá místa na obličeji?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když mám sušší místa, tak jak napřed pořádně hydratuji krémem, pak na to hodím bázi a make-up je tak nezvýrazní. :)

      Vymazat
  2. Na make-up? :-D Tak to bych taky chtěla vidět :-) Zní to dobře, tahle báze :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, ale obávám se, že tahle to nikdo v mém okolí nepoužívá. :D

      Vymazat
  3. Taky jsem si tu podkladovku nedávno pořídila a jsem s ní moc spokojená.
    http://beautybylucka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)