24. ledna 2014

Sleek paletka Garden of Eden

Ahoj všem! :) 

Máme tu pátek a protože se tu dlouho neobjevilo nic od značky Sleek, tak pro dnešek jsem tu se spíše menší "fotorecenzí". O těchto paletkách toho bylo napsáno tolik, že není nutné se zbytečně opakovat. Původně jsem ani neměla v plánu o paletce psát, ale nakonec mi to nedalo a musím Vám tu krásu ukázat. 

Paletka nese název Garden of Eden a musím říct, že jsem se hodně přemáhala, abych ji vůbec vzala do ruky. Panická hrůza z hadů se tu projevila naplno a po cvaknutí fotky obal letěl rychlostí blesku do odpadu. 


Paletka má klasický vzhled Sleeku vlastní, takže tady se žádné překvapení nekoná, ale taky se mi nikdy matná černá nezají a nezmění se ani můj názor, že balení je krásně minimalistické. :) 


V paletce Vás čeká dvanáct krásných odstínů, které jsou úžasně tématický pojmenované. Jsem jediná, kdo miluje tématické názvy nebo obaly? 



Celkem tu máme stínů sedm třpytivých, dva se shimmerem a tři úplně matné. 


A jak už to tak bývá, tak nejlepší pigmentace se dočkáte u stínů třpytivých. Matné stíny jsou prášivější, hůře na nabírají a pro výraznou barvu je třeba je vrstvit, ale to mě osobně nijak nevadí. Obvykle v paletkách Sleek sahám po stínech třpytivých a s těmi matnými mi nedělá problém si vyhrát. 

Výdrž na bázi pod oční stíny je velmi dobrá. Pokud je použiji na Color Tattoo, tak se z víček nehnou celý den. 


Celkem tak už mám doma paletek pět a stále dokola se přesvědčuji, že další netřeba, ale uvidíme, jak dlouho mi odhodlání nekoupit vydrží. :) Pokud máte nějakou Sleek paletku a chtěli byste mi nechat po článkem tip, kterou pořídit jako další, tak mějte na paměti, že na sebe berete zodpovědnost za můj rozpočet! :) 

A protože vše potřebné bylo řečeno, tak se s Vámi tímto loučím a přeji pohodový zbytek dne! :) eM.









3 komentáře:

  1. Brr , ten obal :) Hadi mi obecně nevadí, ale stejně to ve mě moc pozitivní pocity nevyvolává :)
    Každopádně ta pigmentace je skvělá.. Od Sleek ještě pořád žádnou paletku nemám, protože se nemůžu rozhodnout , jakou si mám vybrat:D Ale třeba po zkouškovém za odměnu ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Ten obal :-/
    no zase se mi tu ukazuje, že ty Sleek paletky - jakékoliv- nejsou nic pro mě. mají neuvěřitelný talent kombinovat k sobě fakt divné barvy...jako jednu za všechny bych vybrala tu s Pumpkin tvářenkou, šílené barvy... jen můj osobní názor :-) ale tak někdo kdo to využije, tak zas má odstíny, co jen tak nesežene, za dobrou cenu.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se ti hadi zas moc líbí:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)