12. července 2014

Real Techniques Expert Face Brush recenze

Ahoj všem! :)

Real Techniques jsou štětce chválené téměř na každém blogu a já se samozřejmě nechala zlákat také. Po Duo-Fibre Collection (recenze zde), která mě zklamala, jsem ale dala značce druhou i třetí šanci. 
Druhá šance spočívala ve dvou sadách a to Core Collection a Starter Set. Bohužel mi jeden štětec ze sady CC přišel úplně vypelichaný a tak následovala reklamace a dodnes nevím, jestli bych štětce hodnotila pozitivně nebo negativně, tak si dávám s recenzí na obě sady docela načas. 
Třetí šance byl štětec na make-up Expert Face Brush a o něm to dnes celé bude. 


Na tenhle kousek jsem se obzvlášť těšila, protože jestli něco zkouším ráda, tak jsou to právě různé štětce na make-up. A abych se nespálila ve výběru, tak jsem nějakou dobu googlila fotky i recenze a nakonec jsem ho objednávala s klidným srdcem, že bude prostě perfektní. 
Štětec je opravdu lehoučký a vcelku kvalitně provedený. Palec nahoru i za rozšířený spodek rukojeti, takže ho můžete i snadno postavit. 
Taklonové štětiny jsou jemné a tak akorát husté, i když bych si uměla představit, že bude huňatější. Na fotkách i videích se mi zdál větší a plocha štětin širší, ale budu si muset zvyknout, že obrazovka přece jen trochu zkresluje. 


Štětcem nanáším make-upy několika značek a rozdíl nevidím. Poradí si jak s hutnějšími tak lehčími make-upy  a všechny krásně zapracuje do pleti. Líčení s ním je rychlejší než s klasickými flat top štětci, protože není třeba dlouze přejíždět po pleti. Zdá se mi ale, že s ním spotřebuji o něco více produktu než při práci s jinými štětci a musím ho před použitím lehce navlhčit vodou. 

Díky svému tvaru se s ním dá i úspěšně konturovat obličej nebo ho použít na krémové tvářenky.  V případě nouze s ním obličej i přepudrujete.

Všechny štětce od RT po mytí velmi rychle schnout a ani časté mytí na nich není zatím znát. Expert Face Brush nepelichá, neláme se a stále si drží svůj původní tvar. 

Na českém e-shopu je k dostání za 350 korun (zde) a suma vcelku odpovídá kvalitě. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)