15. července 2014

Rimmel kolekce laků Sweetie Crush

Ahoj všem! :)

Éra pískových laků sice pomalu opadá, ale jednou z poslední novinek v drogériích byla kolekce z dílny Rimmel s názvem Sweetie Crush. Kolekce čítá celkem pět odstínů a protože jsem tak nějak prohazovala sbírku svých laků, tak jsem ji také musela neprodleně doplnit. :)


Nakonec jsem si vybrala laky tři a to zelený, modrý a fialový. Rozhodnout se mezi odstíny prostě někdy není jednoduché....


Fialový - 011 Violet Swizzle
Zelený - 010 Fizzy Applelicious
Modrý - 012 Blueberry Whizz 

Laky jsou v klasických Rimmelovských lahvičkách s běžným širším štětečkem. Někdo si na něj stěžuje, ale mě naprosto vyhovuje a krásně se s ním dostanu i ke krajům nehtů. 
Laky jsou tekutější, než bych čekala a je třeba ze štětečku přebytek nejdříve otřít, jinak si ho nanesete zbytečně moc. Pro plné krytí stačí dvě vrstvy, ale bez problémů by nehty snesly i tři. 

Výsledek na nehtech je jemnější než třeba u Gabriely Sallvete a nikde s ním nezadrhnete. Schnutí trvá asi dvacet minut a na nehtech mi v neporušeném stavu vydrží tři až čtyři dny, což je takový průměr. Poté se lak lehce oprýskává z konečků nehtů, ale obvykle ještě přelakuj další vrstvou a na dalších pár dní mám vystaráno. 


Odlakování je nejsnazší alobalovou technikou, ale dá se úspěšně sundat i pouhými tampónky. Nehty nijak neničí. Líbí se mi pastelové barvičky a na léto zářivé odstíny. Mým jasným favoritem je momentálně modrá, ale nejvíce se mi líbí všechny tři dohromady. 

Tuhle kolekci laků musím označit za povedenou a moje láska k lakům od Rimmelu se jen prohloubila. :) 

Už jste vyzkoušely Sweetie Crush nebo Vás tenhle trend úplně minul? :) 








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)