19. prosince 2012

Artdeco báze pod oční stíny

O bázi pod oční stíny od značky Artdeco bylo již napsáno mnoho, ale rozhodla jsem se přispět svou troškou do mlýna... 

Mám dost mastný celý obličej a oční víčka nejsou výjimkou. Po pár hodinách mám stíny slité do několika čárek a je úplně jedno jestli sou to stíny od Essence nebo paletka od Sleeku. Po tragické bázy od Essence jsem se rozhodla pořídit si něco osvědčenějšího a tentokrát jsem opravdu spokojená... :) 



Báze je opravdu malinkatá. Má jen 5 mililitrů, ale není třeba se obávat, protože na jedno použití jí stačí opravdu minimální množství. 



Báze má jemnou perleťovou barvu a pěnovou konzistenci. Po týdnu používání jí nezmizelo téměř žádné množství a myslím si, že za 200 kč vydrží dost dlouho. 


Barvička je pravdu jemná. Na víčku krásně sjednotí barvu a nechá jen perleťový lesk. 

Je lepší nechat bázy chvilinku zaschnout a mezitím se třeba napudrovat, protože pak báze tvoří mapky světlejších a tmavších barev. 

Báze trochu vytáhne barvy stínů a na očích jí vůbec necítím. Nelepí se jako báze od Essence a snadno se nanáší. 

Po týdenním zkoušení jsem mile překvapená. Stíny krásně drží, neopadávají, nerozmazávají se a ani se neslévají. Stíny bez větších změn přežijí celý den v pohodě a občasné nechtěné sáhnutí do oka zvládnou také. Vydrží s nimi i levnější stíny, které bez báze rychle ztrácejí pigmentaci. 

Za mě určitě doporučuji všem, kteří mají problém se stíny jako já. 

A co Vaše báze? Máte stejně dobré zkušenosti i s bázemy od jiných značek? 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)