27. října 2013

Maybelline Fit me! korektor v odstínu č. 15

Ahoj všem! :)

Dnes si dáme opět něco z dekorativní kosmetiky a tentokrát bude řeč o korektoru Maybelline, který převálcoval i mnou tolik opěvovaný Rimmel Match Perfection.


Kolekce Fit Me! se v drogériích objevila už několik měsíců nazpět a já si z ní odnesla tvářenku a korektor. Nevkládala jsem do něj žádné přehnané naděje, protože jsem nevěřila, že můžu narazit na ještě něco lepšího než zmiňovaný Rimmel, ale zvědavost mi nedala. 


Pořídila jsem si ho v odstínu 15, což je nejsvětlejší možný. Velkým plus je i to, že Maybelline nabízí korektor hned ve dvou podtónech a to žluté a růžové, takže si vybere většina žen ( i mužů?). 

Balení je klasické, ale popisky se rychle ošoupávají i bez toho, aniž byste ho tahali někam sebou. Obsah je celým 6,8 ml, které na nějakou dobu vystačí. Otevřený by Vám měl vydržet minimálně šest měsíců beze změny konzistence nebo účinků. 


Aplikátor je houbičkový a chytá se na něj i zbytečně velké množství korektoru, které je pak třeba otírat do hrdla. Od toho je pak celé zamazané celé víčko a po dotažení uzávěru se občas v mezeře mezi hrdlem a víčkem trochu korektoru objeví.


Konzistence korektoru je o něco malinko hutnější než u Rimmelu, ale příjemně se s ní pracuje. Dá se rozetřít krásně do ztracena a přitom neztrácí nic ze svých krycích schopností. Pod očima drží celý den a nikam se nevytrácí. Nestahuje se ani do vrásek nebo drobných jizviček na pleti, takže netvoří žádné nevzhledné tečky nebo fleky. Nezanáší póry. 

Pro mě nejspíše objev roku v oblasti zakrývání nedostatků. Pod očima nevysušuje, takže není třeba se bát nevzhledných šupinek. :) 

Na závěr za sebe mohu určitě doporučit, protože rozhodně stojí za vyzkoušení. :) 














5 komentářů:

  1. teď právě používám již zmiňovaný Match Perfection.. a začíná mi docházet, tak se pomalu poohlížím po nějaké alternativě.. a myslím, že jsem na ni právě narazila:) když ho seženu, tak určitě přistane v mém košíku, moc děkuji za tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že budeš spokojená. :) Jen je třeba více hledat, protože kolekci nemají všude. :) Třeba v DM jsem na ní nikde nenarazila... :)

      Vymazat
  2. Já pořád nevím, jak to mám s těmi podtóny :-D Prostě to nevidím.
    Líbí se mi hranatá lahvička, ale tak nějak se mi tekutý korektor vůbec neosvědčil. Ale už jsi druhá, u koho vidím +recenzi, takže asi přes zimu zvážím :-)
    Btw. jsem jediná kdo nechápe jejich číslování odstínů???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně nejsi jediná, kdo nechápe, protože ani mě to moc smysl nedává. :)
      Za sebe musím říct, že po tuhých korektorech jako Catrice apod. se mi dělají suchá místa, takže já jsem úspěšně přešla právě k tekutým :)

      Vymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)