21. února 2013

Wishlist na březen 2013

Měsíc únor se pomalu a jistě blíží ke konci a tak je třeba zařídit si nový wishlist. Tentokrát jsem se rozhodla uveřejnit ho jako článek, abych měla lepší kontrolu co jsem si vlastně přála a co se mi opravdu splnilo.

Kosmetikou moje skřínka už přetéká a je na čase udělat s některými věcmi krátký proces a tak jsem se rozhodla, že si dám malé předsevzetí a to takové, že za každou novou věc jednu starou nebo nepoužívanou vyhodím. Třeba se dopracuji k tomu, že v šuplíku budu mít jen to, co budu opravdu využívat.  :)
Za poslední dobu, kdy jsem zběsile skupovala vše co mi přišlo pod ruku jsem nasbírala slušnou řádku pro mě nepoužitelné kosmetiky. Do toho lze připočítat i různé dárky od známých a máme tady hromadu odpadu, která jen zabírá místo. :) Ale kdo by to neznal, že?

Teď už k samotnému wishlistu... :)

Urban Decay - Naked



Kdo by neznal legendární paletku Naked? Kdo by neznal legendární značku UD? Poslední dobou o ní uvažuji čím dál tím více a dokonce jsem ji jednou měla ve virtuálním nákupním košíku ... Nakonec jsem si ji neobjednala, ale copak se dá dlouho odolávat?

Chvilku jsem uvažovala a její napodobenině od MUA, která stojí oproti Naked směšné dvě stovky, ale jelikož pro mě Naked představuje jakýsi vrchol stínového nebe a moc ráda bych si na tohle nebe osobně sáhla, tak v březnu si ji pořídím stůj co stůj. :) Dokonce se objevila v mém nejoblíbenějším e-shopu www.kosmeticky-svet.cz a to za necelých 1300 kč. :)


Stětec na tvářenku ala Sigma 

Štětců na tvářenky mám nespočet, ale bohužel žádný, který bych mohla označit za skvělý. Většina z nich je jen takovou parodií na pořádné tvářenkové štětce a co si budeme povídat, ale kvalitní štětce jsou základ dobrého líčení.


Štětce na tvářenku, který je takovým plagiátem štětce od Sigmy mě zaujal asi nejvíce. Jeho cena se pohybuje okolo 250 kč a sehnat ho lze na e-shopu Plum. 

a posledním kouskem do kosmetiky je...

Bourjois tvářenka


Tvářenek mám také několik, ale pochvalné recenze na téměř neubývající zapečené tvářenky od Bourjois mě přesvědčily, že je na čase nějakou vyhodit a nahradit ji kvalitnější. 

Dostupné v mém okolí jsou pouze v Marionnaud a už se chystám obhlédnout nějaké hezké odstíny. Mojí srdcovkou je momentálně tvářenka od Reginy, která bývá se zapečenkami často srovnávána. Nějak tak doufám, že najdu něco v ostružinovomalinové barvě :) 

Tak to by bylo k wishlistu na březen vše a doufám, že dostojím slibu a některé staré kosmetické kousky poletí do koše. :)  Během večera nebo zítřka se tu objevím se svou první Giveaway a tak doufám v hojnou účast. :) 




3 komentáře:

  1. Tak přesně tento štětec mi taky vrtá hlavou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě už také delší dobu a za tu cenu stojí za to ho vyzkoušet :)

      Vymazat
  2. Koukám jsme na tom podobně. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)