26. února 2013

Senzabox únor 2013 ... aneb jak vyhodit peníze

Boxíky krásy jsou tak trochu fenoménem dnešní blogosféry, ale já zůstávala věrná jen Ladyboxu. Nakonec jsem si řekla, že stojí za to zkusit a jiný a zklamání na sebe nenechalo dlouho čekat...

Jediné v čem momentálně vidím plus pro Senzabox je to, že je posílá Českou poštou. Nehledě na to, že pošta je schopná něco ztratit i rozbít, tak mám radši uložení zásilky na poště než nahánění nepříjemným kurýrem. Ladybox se od Senzaboxu cenou v podstatě neliší, ale obsah mě dost zklamal...

Box mi dorazil dnes a tak nezbylo nic než po něj honem utíkat na poštu. Jako první mě překvapila krabička, která dostala tvar čtverce. To by mi vůbec nevadilo, kdyby krabička nebyla žlutá... To je ovšem jen můj osobní názor na barvu a ne výčitka. :)


Obsah mě nepotěšil o nic více... Uvnitř mě překvapil dopis s popisem produktů a fóliový "pytlíček" s obsahem boxu. Nejprve jsem si myslela, že si ze mě dělá Senzabox srandu, protože pytlíček byl pytlíček v pravém slova smyslu a vešel by se do dlaně. 


Box obsahoval celkem 6 produktů + jednu energetickou žvýkačku. Chutí byla ale ... fuj. Ale to je opět jen můj osobní názor. :) 


Jako první jsem vytáhla NIP + FAB coconut latte body butter. Jako odběratelka Ladyboxu jsem už jeden dostala a teď mi doma leží další a k tomu ještě s tím samým aroma. Takže mě máslo nepotěšilo a poputuje dál, protože jedno bohatě stačí. Copak Senzabox nesleduje konkurenci? 


Jako druhé a milé překvapení byl Lush. Já jsem v boxíku našla tělový scrub a upřímně jsem z něj měla radost. Sice už mě tak neoslovila vůně, ale scrub není od navonění se a proto se těším až ho ihned vyzkouším. :)


Další na řadu přišla miniatura sprchového gelu Dove ... Asi jsem rozmazlená a čekala jsem víc, ale drogérkový vzorek nebo chcete-li cestovní balení mě nijak neuchvátilo. Sice nádherně voní, ale Dove není nic co bych v boxu čekala nebo snad dokonce chtěla ... 


O něco větší nadšení se konalo po nalezení krému na ruce. V tomhle počasí je třeba krém mít pořád u sebe a Crabtree a Evelyn nejenže krásně voní, ale i hydratuje podle mích představ. Je dost hutné, ale nenechává mastné ruce. 


Kosmetiku od Ryoru mám moc ráda, ale krém pro citlivou pleť je mi k ničemu a také poputuje dál. Bohužel nemám citlivou pleť a od Ryoru používám jen řadu Aknestop a pleťové masky. 


Poslední jsem narazila na mini řasenku od Make up for ever. Miniaturka je sice roztomilá a hodí se do kabelky, ale nevím, jestli to je jen můj pocit, ale řasenka je plus mínus vyschlá a to tak že úplně...


Shrnuto a podtrženo ... Senzabox už nikdy a snad přežiji i dalšího kurýra. Pro mě jednoznačně vyhrál Ladybox, který mi dodává pro mě využitelnější produkty a hlavně se v něm vždy objeví několik plnohodnotných produktů, ze kterých mám pocit, že jsem investovala do pěkného překvapení ...

Senzabox na únor mě dost zklamal a žádné další objednání už asi nejspíš nikdy nebude. Sledovala jsem jeh předešlá vydání a nevím co jsem čekala, ale vím, že ani to nic co jsem čekala se nenaplnilo ... 











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)