28. února 2013

Tag 40 kosmetických otázek

Historicky první tag o kosmetice :)

PÉČE O PLEŤ

1. Kolikrát denně si čistíš pleť?

Minimálně dvakrát a to ráno a večer. Pokud se přes den stavím doma a pak zase někam jdu tak i tehdy. 


2. Jaký typ pleti máš?

Velmi mastnou pleť, která mě trápí od puberty. Akné téměř vymizelo, ale pořád to není takové, jaké bych si to představovala. 


3. Který produkt momentálně používáš na odlíčení/čištění pleti?

Pro odlíčení pleti používám Sebo specific z Yves Rocher. Pro odlíčení očí Nivea odličovač a jako pleťovou vodu také jednu z řady Sebo specific. Pokud jsem líná otevírat více lahviček tak celý obličej odlíčím i vyčistím Lirene micelární vodou, 


4. Používáš peeling (další otázkou bylo: Jestli ano, tak jaký?)

Ano, denně. Momentálně jeden od Neutrogeny proti černým tečkám, ale jinak téměř všechny od Garnieru.


5. Jaký pleťový krém používáš?

Jen a pouze opět z řady Sebo specific denní krém, ale osvědčil se mi i matující krém od Ryoru. Na noc noční krém od Sebo specific.

6. Máš pihy?

Téměř žadné.


7. Používáš oční krém?

Nepoužívám, ale občas roll-on pro oživení.


8. Máš nebo si někdy měla problémy s akné?

Měla jsem a stále mám, ale už ne v takovém měřítku. 

9. Jestli ano, co ti nejvíce pomohlo?

Hodně jsem značky střídala, ale nejvíce se osvědčila řasa Aknestop od Ryoru a řasa Sebo specific. Naopak nepomohlo Vichy ani Eucerin. Nejvíce ale pomohl čas a každodenní trpělivá péče a čištění.



LÍČENÍ

10. Jaký make-up (foundation) momentálně používáš?

Nepoužívám ani make-up ani BB. 

11. Jaký korektor používáš?

Nejvíce Rimmel, ale oblíbený mám i Catrice concealer.


12. Jaký máš barevný tón pleti?

Hodně bledý až téměř bílý jako stěna.

13. Co si myslíš o umělých řasách? Používáš je?

Záleží na příležitosti, ale sama jsem se ještě nezkusila.


14. Věděla jsi, že by jsi měla měnit řasenku každé tři měsíce? 

Nevím, ale mám jich tolik, že je tak jednou za ty tři měsíce stejně proházím. 


15. Jakou značku řasenky momentálně používáš?

Nejvíce Rimmel a Astor.


16. Drogérie nebo parfumérie?

Pro mě rozhodně drogérie. Žádnou kvalitní parfumérii nemám v dosahu a většinou objednávám přes internet.


17. Využila jsi někdy služby profesionální vizážistky?

Ne.


18. Jaké pomůcky při líčení používáš?

Oooo... Zrcadlo, vatové tamponky, vatové tyčinky, štětce.


19. Používáš podkladovou bázi pod make-up? Jestli ano, tak jakou doporučuješ?

Nepoužívám a nemám co doporučit. 


20. Používáš podkladovou bázi pod oční stíny? Jestli ano, tak jakou doporučuješ?


Mou láskou je báze od Artdeco. Báze od Essence je naopak tragická. 


21.Jaký je tvůj nejoblíbenější stín?

Z paletky Sleek je to odstín Cappucino a Bark. 


22. Na líčení používáš raději tužku nebo tekutou linku?

Jedině tužku.

23. Nějaké doporučení nebo tip k předchozí otázce?

Nejlepší od Gabrielly Salvete.


24. Co si myslíš o používání pigmentů místo očních stínů?

Co se komu líbí to ať si nosí, ale já osobně jsem se do toho ještě nepouštěla.


25. Používáš (nebo jsi někdy používala) minerální make-up?

Ne a ani se nechystám.


26. Jaká je tvoje oblíbená rtěnka?

Momentálně určitě Rimmelky a to 070 Airy Fairy, 077 Asia a 066 Heather shimmer.


27. A lesk?

Mám jich hodně, ale moc jim neholduji. Miluji ale Catrice v odstínu Hallo, Darling.


28. Tvoje oblíbená tvářenka?

Určitě minerální tvářenka od Reginy a Fleur de Santé.


29. Kupuješ si kosmetiku přes E-bay?

Nikdy, mám k tomu trochu averzi a ani sama nevím proč.


30. Máš ráda kosmetiku z drogérie?

Nerada dlouho vybírám a to zvlášť pod dohledem ochranky, která Vám stojí za zády a tak je to pro spíš adrenalinový zážitek, ale najdou se ta skvělé kousky.


31. Vyhledáváš/využíváš slevy na kosmetiku?

Občas ano, ale většinou je prošvihnu nebo koupím za plnou cenu před zlevněním. :)


32. Přemýšlela jsi někdy nad vizážistickým certifikátem? Resp. už máš nějaký?

Určitě ne, protože nejsem kreativní typ.


33. Kterou část líčení máš ráda nejméně, resp. tě nejvíce obtěžuje?

Dělám jen to, na co mám náladu, ale nemusím "korektorování". 


34. Co považuješ za nejhorší kosmetický prohřešek?

Tmavý make-up, slepené řasy, přetáhnuté rtěnky, okousané a odrostlé umělé nehty.


35. Máš ráda výraznější barvy v líčení?

Ano, ale ne na běžné nošení.


36. Líčení které celebrity/známé osobnosti se ti všeobecně nejvíce líbí?

Nesleduji celebrity, ale mám ráda výrazné rudé rty k jemně nalíčeným očím.


37. Kdyby jsi si mohla nechat jen jeden produkt z tvé kosmetické taštičky, který by to byl?

Určitě řasenka, protože mám nevýrazné oči.


38. Myslíš si, že vypadáš dobře, bez jakéhokoliv makeupu?

Dá se to snést. :)


39. Kdyby jsi si mohla vybrat jednu značku, která by tě doživotně sponzorovala, která by to byla?

Určitě Sleek.


40. A na závěr - jaký je tvůj názor na (ne)důležitost kosmetiky v životě ženy?

Kosmetika je tak trochu vášeň a trochu taky závislost. Žena se kosmetikou může zkrášlit nebo ze sebe udělat zrůdičku, ale důležitý je pocit. :)

1 komentář:

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)