25. října 2013

Ladybox říjen 2013

Pohodový konec pracovního týdne všem! :) 

Protože mám už poctivě odvoleno a teď odpočítávám poslední minuty do chvíle, než mi v rohu místnosti přistane nový kosmetický stůl, tak jsem tu s vlastním pohledem na nový Ladybox, který ke mě doputoval právě dnes. 

Samozřejmě jsem podlehla pokušení a zatímco můj box stále čekal na poště, tak jsem si stihla pár brzkých recenzí přečíst. Popravdě jsem pak na poštu spěchala snad ještě rychleji, než kdybych si vše nechala jako překvapení. 


Asi nějak nesleduji nebo jednoduše filtruji reklamy, protože mi podle spousty článků mělo být hned při pohledu na víko krabice jasné, co se uvnitř ukrývá. Přiznám se, že tenhle třpytivý gejzír by mi opravdu nic nenapověděl a že se to celé bude týkat vlasové kosmetiky? Tak to už vůbec ne. 


Box tentokrát obsahoval na pohled méně produktů, ale množství předčila cena. Kdybyste si produkty pořídili sami, tak by jste za ně u pokladny zaplatili přes 600 korun. 


Největším a zároveň suverénně nejdražším produktem celého boxu je duo šampon a kondicionér. Osobně značku L´Oréal uznávám především pro jejich vlasové přípravky, ale upřímně jsem neměla tušení, že něco jako Mythic Oil existuje. Tušila jsem něco o nějakém regeneračním olejíčku, ale bez mučení se přiznám, že mě to obešlo naprosto bez zájmu. 

Šampon i kondicionér jsou v krásném balení. Vůbec poprvé mám něco na vlasy na principu pumpičky, takže budu spěchat se spotřebováním právě otevřeného šamponu, abych mohla co nejdříve používat. Vlasy mají být po použití lesklé a vzdušné, čemuž při pohledu na lahvičky docela věřím. Oba produkty jsou naprosto bez silikonů nebo parabenů. 


A trochu mimo box ... Konečně na vlastní oči jasně vidím, jak jsem se mýlila. Vždy jsem si myslela, že když mi kondicionér dochází dříve než šampon, tak prostě moc plýtvám. Není to tak. Nevím jak Vy, ale já si nikdy nevšimla, že balení kondicionéru je o něco menší, než balení šampónu. Zatím šampon má 250 ml, tak kondicionér jen 200 ml a to se na pohled tváří stejně velcí... Tady je rozdíl vidět na první pohled, ale nikdy dřív jsem si toho nevšimla. 



Dalším produktem, nad kterým už tak "neachám" je rtěnka od Catrice. Nic proti Catrice, nic proti rtěnkám, ale vše proti odstínu... Hloupost posílat rtěnky bez personalizace, protože takováhle růžová sluší málo komu a málo kdo ji má odvahu nosit. Mě bohužel nesluší a ani se mi nelíbí, takže její super lesklý potenciál mi zůstane skryt. 


Ovšem řasenka od stejné značky mě potěšila moc. Zrovna dnes je to tři měsíce od doby, co jsem začala používat Remmel Sexy Curves a je na její konzistenci ta doba znát. Jsem notorický nedovírač, takže řasenky likviduji dvojnásobnou rychlostí a nová už byla třeba. Slibuje dramatický objem, senzační délku a extrémní natočení řas. Když to vše vezmu s rezervou, tak se těším, až ji vyzkouším. Klasický kartáček slibuje klasické výsledky. 


A na konec ještě plátýnková maska od značky Skin79. Ke mě se dostala maska hydratační a určitě ráda vyzkouším. Překvapila mě i cena, která je 30 korun za jedno balení, což mě docela příjemně překvapilo. Nevím proč, ale vždycky u podobných věcí čekám horentní sumy a ono to tak úplně není. 

A na úplný konec jsem zapomněla na vzorek krému od Palmer´s. Po kolikáté už? Děkuji, nechci. :) 

Musím říct, že kdyby se ke mě dostal jiný odstín rtěnky, tak bych byla na 100% spokojená. Přece jen hodnota výroků je poměrně vysoká a jsem ráda, že se ke mě dostal produkty, po kterých bych sama asi nesáhla a mám tak možnost vyzkoušet nevyzkoušené a zrecenzovat mnou nezrecenzované. Určitě se brzy těšte na článek o platýnkové masce, protože tenhle způsob masky budu zkoušet úplně poprvé a taky na L´Oréal, který mě láká už jen tím svým třpytem. :) 









2 komentáře:

  1. já jsem s krabičkou spokojená, nemám jí co vytknout :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně, ta rtěnka.. Já mám prostě dojem, že tyhle barvy hrozně "žlutěj" zuby.. Prostě s touhle rtěnkou mi přijde, že mám strašlivě žluté zuby, i když fakt nemám.. Ta barva nic moc :(

    A.
    Sororessa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)