17. prosince 2015

Urban Decay Naked Basics 2

Ahoj všem! :)

Svou Naked Basics jsem opěvovala snad tisíckrát, ale její čas se bohužel naplnil. Polovinu stínů mám vydřených až na dno a tak jsem se rozhodovala, jestli si jí pořídit znovu nebo jít do její novější sestry. Nakonec jsem se rozhodla pro Basics 2, protože po jejím uvedení na trh jsem achala a ochala minimálně týden v kuse. A konečně dnes jsem tu s recenzí.


Balení jen lehce změnilo odstín, jinak je totožné s původní paletkou. Zavírání je jako obvykle dost pevné a otevřít ho už mě stálo nejeden zlomený nehet, ale alespoň nehrozí nechtěné otevření při převážení. Malé rozměry paletky z ní dělají ideálního společníka na cestování.



Odstínů najdeme v paletce šest, ale pouze odstín Skimp má v sobě lehký shimmer a ostatní stíny jsou matné. Dvojka je oproti jedničce více laděná do studena a oceňuji i absenci černého stínu. Ten jsem v Bacics jedničce téměř nepoužila a zde ho nahradil tmavé hnědý Undone, pro který využití najdu snadněji. Láskou mého srdce se hned od začátku stal třetí odstín Frisk, který vypotřebuji asi stejně rychle, jako v jedničce odstín Naked 2. Je to totiž parádní odstín, který se dá použít na celé víčko a vypadá prostě dobře. Je dostatečně světlý, aby nepůsobil příliš tvrdě,ale zase není natolik světlý, aby nebyl vůbec vidět.
Konzistence stínů je velmi příjemná. Jako všechny matné stíny, tak i tyhle prostě práší, ale jejich pigmentace to kompenzuje natolik, že mi to je vlastně jedno. Menší prašnosti dosáhnete se štětci s umělými štětinami, které nebývají tak hrubé. Při líčení ale pod oči nijak neopadává a když už, dá se lehce oprášit štětcem beze šmouh.


Celkově bych paletku ocenila jako velmi povedenou a možná s trochu lepším složením odstínů než v první Basics (kterou si mimochodem stejně pořídím znovu), Výdrž je s bází skvělá a je asi jedno, jakou bázi použijete. Já zůstávám věrná bázi od Misshy, ale střídám jí se Zoevou a s oběma mi na očích stíny vydrží i přes dvanáct hodin.

Pokud máte na nějakou tu paletku od UD zálusk, tak jistě oceníte český eshop http://www.urbandecay.cz/, který se u nás "konečně" otevřel. Já mám s eshopem jen pozitivní zkušenost, jako rychlé vyřízení objednávky, odeslání a perfektní zabalení, takže nemohu jinak než vřele doporučit. :)

Co říkáte na Basics 2? Už jste vyzkoušeli český eshop? :)

3 komentáře:

  1. Já mám zálusk na Naked Basics na tu první :) tahle je ale taky pěkná.
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. mám doma první Naked Basics, ale tahle má taky něco do sebe :) odstínově se mi možná líbí i o kapičku víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě taky, ale tak nějak zjišťuji, že jednička se dá používám sama o sobě, ale k téhle tu jedničku prostě taky potřebuji. Minimálně pro ten třpytivý stín, který tu bohužel není. :/

      Vymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)