24. ledna 2014

Novoroční Ladybox Leden 2013

Ahoj všem! :)

Dnes ke mě dorazil nový Ladybox, ale protože jsem od rána  lítala po městě, tak jsem tu s ukázkou obsahu až pozdě odpoledne. Sice už s křížkem po funuse, protože blogy jsou plné článků, ale i tak mám potřebu Vám sdělit své dojmy z novoroční krabičky krásy...

Jinak se omlouvám za dva články denně, ale úplně jsem expedici boxu vypustila a přednastavený článek o Sleeku už nestihla posunout. 


Balení LB tentokrát vychytal a je to jedno z těch nejkrásnějších. Za okny konečně napadl sníh a tak se krabička skvěle hodí k počasí. Kombinace bílé a modré nikdy nezklame a za to oba palce nahoru. :) 
A co obsahoval můj boxík? 


Dermacol Lift Matt Day Cream 
Jupí! Všechny matující krémy ke mě! Z tohoto výrobku mám velkou radost a i když mi většina matujících krémů stejně pleť nezmatní, tak jsem ochotná dál další šanci jinému výrobku. Dermacol byl sice v krabičkách krásy několikrát kritizovaný, ale v tomhle případě přivírám obě oči, protože se ke mě dostal produkt, který stoprocentně využiji. Má snižovat produkci kožního mazu o 32%, tak uvidíme, jak moc si poradí s mou pletí.

Goldwell Dualsesnses Rich Repair Shampoo
Popravdě značku vůbec neznám, ale cestovní balení se vždycky hodí. Určený je na suché a poškozené vlasy. Mě trápí spíše sušší konečky, ale určitě zkusím. Sice se učím přecházet na šampóny bez silikonů a parabenů, ale občasná výjimka snad neuškodí. 


Jelly Pong Pong řasenka 
Ttuhle značku box inzeroval dlouho dopředu a měla se stát hlavním lákadlem. Pro mě opět naprosto neznámá značka a i když byla v nedávném balení řasenka od Catrice, tak opět jsem spokojená. Catrice mi úplně nesedla svým obrovským kartáčkem, kterým se mi "řasenkuje" dost nepohodlně, ale tady je kartáček užší, menší a snad i vyhovující. Obal sice nic moc extra, ale fialovou já můžu. 


Guenevre balíček pro formování postavy
Vzorky gelů a krému. No, tohle sice není úplně to, po čem by mé srdéčko toužilo, ale naštěstí mám komu darovat. Jak už jsem psala při minulém vydání boxu, tak pytlíková mazátka nejsou můj šálek latté. 


Le Chaton pleťová oční maska
Tady se sice také jedná o pytlík, ale box u mě zabodoval. Ne jen že častým líčením a odličováním se mé oční okolí stává citlivější a citlivější, tak se navíc začíná i jemně šupinkovat. To mi samosebou na náladě moc nepřidává, takže večer si udělám relax chvilku a brzy se můžete těšit na bližší recenzi. 


Bubbleology voucher 
Ne, tohle pro mě ne. Zkusila jsem podobné čaje několikrát, ale pro mě to byly jen vyhozené peníze. Opět al vím o člověku, kterého tím potěším, takže i tahle kartička najde své uplatnění.


Ladybox 3v1 kartáček na řasy a obočí 
Upřímně jsem tuhle děsivou věc neměla odvahu vybalit z pytlíku a asi mi to bude ještě chvilku trvat. Má sloužit jako pomůcka při nanášení řasenky nebo rozčesání řas, ale nějak si nejsem jistá způsobem použití. Každopádně se jedná o speciální limitovanou edici LB a možná se dočká své vlastní recenze. :) 

Tak, to by byl celý obsah mého boxu. Já za sebe jsem moc spokojená a až na vzorky krému a gelů využiji všechno. Očkem jsem koukla na dostupné recenze a matující krém se objevil i u slečen, které měly v dotazníku zaškrtnutou suchou pleť, takže očekávaná kritika se jistě dostaví, protože se nejednalo o personalizovaný produkt. 

Našli jste v boxu něco jiného nebo jste byly s krabičkou (ne)spokojené? Budu ráda za Vše názory. :) 









2 komentáře:

  1. Ten kartáček není od LadyBoxu, je normálně z ebay, tak si to oprav ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A neopravím. :) V letáku je napsáno Ladybox i limitovaná edice, takže pokud je z Ebay, je přesto nazvaný tak, jak je napsáno. :)

      Vymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)