29. října 2013

L´Oréal micelární voda

Krásné úterý všem!

Poslední dobou plní blogy články o poměrně nové micelární vodě od značky L´Oréal, a protože jsem člověk zklamaný Biodermou, tak jsem neváhala a zkusila sympatičtější a levnější drogérkovou variantu.


Značka L´Oréal mě obvykle nechává naprosto chladnou. Osobě jsem měla čest jen s dekorativní kosmetickou v podobě BB creamu a linek z Ladyboxu. Mojí stálicí jsou ovšem vlasové produkty, na které nedám dopustit. 
Ale zpět k micelárce... U pečující kosmetiky u mě obvykle obal až zase tolik nerozhoduje, ale tady se mi neskutečně líbí. Je mi rozhodně sympatičtější než baculatá Bioderma nebo stříkací Mixa, kterou si vždycky zadělám celý stůl i podlahu. 
Vizuálně působí micelárka čistě a nebála bych se říct, že i trochu luxusně. Navíc na etiketě neslibuje účinky tyu 20 v 1 a podobně. 


Vhodná je i pro citlivou pleť, kterou se ta má v tomhle nevyzpytatelném počasí stává. 

U Biodermy jsem byla nemile překvapena, že oči s ní odlíčit nemohu, protože šíleně štípe. To jsem od tak masově vychvalovaného produktu nečekala, protože za největší přednost micelárek považuji právě to, že by se měli dát použít na celý obličej včetně očí. L´Oréal je šetrný i při odličování řasenky i stínů a o nějakém nepříjemném štípaní nebo pálení si můžete nechat jen zdát. 



Micelárku používám jak pro očištění pleti před nanesením krému a líčením, tak i k odlíčení. Obojí zvládá skvěle. Pleť po ní nepne ani nelepí. Je naprosto bez parfemace, tudíž nehrozí žádné podráždění. 

Už v několika recenzích jsem si stihla přečíst, že L´Oréal dokáže nahradit Biodermu. Já s tím musím jen souhlasit, protože stejně dobře odlíčí (včetně očního make-upu), vyčistí a hlavně je několikanásobně levnější. Seženete ji v každé drogérii a momentálně i za nižší cenu kolem 99 kč. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)