7. prosince 2012

Balzámový post

Balzámů na rty jsem měla nespočetně. Většinou žádný ani nevypotřebuji a už letí do koše kvůli prošlému datu spotřeby. Od těch bezbarvých přes ty s leskem až po ty jemně barevné mám zatím osm kousků, ale určitě ještě přibudou :) 


Ryoherba - balzám na rty s vůní hroznového vína


Začneme tím nejhorším, ale paradoxně nejpoužívanějším kouskem celé skromné sbírky. Objednala jsem si ho jen náhodou při koupi pár výrobků od Ryoru, ale nebyl to úplně šťastný krok. 
Nevím, kde vzaly vůni hroznového vína, protože to je to poslední co bych ve vůni tohohle balzámu hledala. 
Balzám voní tak nechutně uměle, že raději nedýchám, když si mažu rty. 
Na druhou stranu je skvělý na suché rty, protože ho stačí nanést večer před spaním a ráno není po zčervenání a suchých rtech ani stopy. Dokonce není ani mastný a rychle se vstřebává. Ale vůně je prostě nesnesitelná ... 


Labello - milk and honey


Snad jediný z balzámů, který jsem si koupila opakovaně. Nejen že krásně voní, ale poradí si snad se vším. Labello je jedna z "multifunkčních" značek, jejichž balzámy na rty se dají použít snad na vše. Na suché rty, oděrky kolem nehtů, podrážděný nos po dlouhé rýmě a nebo i suchá kůže na podzim i v zimě. 
Vůně mi sice nepřipomíná ani mléko a ani med, ale spíše heřmánek. I tak je vůně příjemná a za mě palec nahoru! 


Labello - soft rose


Další labellácký miláček pro moje rty. Na balzámu si všímám nejvíce vůně, protože je pak běžně volím podle nálady a čichu. :) Tento nechává na rtech lehký narůžovělý lesk, ale na popraskaných rtech lehce pálí. Přesto je to jeden z mých favoritů a můžu doporučit! Jedním z velkých plusů je i to, že Labella prostě nelepí ať si dáte rty jakoukoli vrstvu. :)


Essence - kiss care love


Další voňavá bomba za pár korun. Není to zrovna pečující balzám, ale funkci příjemného lesku plní dokonale. Strašně mě rozčiluje, že vysouvání neustále drhne a někdy prostě nejde zasunout ani když se snažím sebevíc, ale kdykoli si přivoním je tenhle nedostatek odpuštěn. Na rtech nechává perlový lesk a celkem dlouho na levný balzám vydrží. 


Miss sporty - Dr. Balm sweet kiss sos


Tenhle miláček vonící po třešních je vlastně taková světlounká rtěnka, kterou používám až na bezbarvý balzám, ale to je proto, že se mi prostě chce. :) Přesto, že barví tak nezvýrazňuje popraskané rty, ale naopak je krásně zvláční. Přijde mi, že s bezbarvým balzámem vydrží déle. 


Balea- perlglanz


Název balzámu je opravdu výstižný, protože perlový lesk rtům opravdu dodá, ale dlouho nevydrží. Naštěstí jsem nebyla zklamaná, jelikož jsem od balzámu za 20 kč žádnou zázračnou výdrž nečekala. Většinou se stihne setřít už po deseti minutách, ale je to jen další důvod pro častější použití. :) Pokud hledáte příjemný balzámek za pár korun a nevadí Vám ani častější přetření rtů tak je tento balzám přesně to co potěší. Mimochodem další krásně vonící. :)


Balea - sweet wonderland


Ani na vteřinu jsem nezaváhala a už jsem se s balzámem hnala k pokladně. Je to balzám stejné vůně jako Baleovský sprchový gel a vůně čokoládového pudinku mě okouzlila. Celé odpoledne si s ním mažu rty jako šílená a špulím rty, abych si mohla čichnout. :) Za mě určitě podařený nákup a jako hydratační balzám do sychravého počasí pro ochranu rtů ideální. :) 


Garnier - protect


A nakonec hvězda celého postu... 
Balzámy od Garnieru nepatří k těm nejlevnějším, ale patří k těm účinějším. Každopádně nádherně voní, intenzivně hydratuje, nelepí, vydrží a vůbec splňuje všechny požadavky na opravdu kvalitní balzám :)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)