1. ledna 2013

Astor skin match tvářenka 003

První novoroční článek bych věnovala mému nejnovějšímu kosmetickému přírůstku. V drogeriích DM momentálně probíhá 25% sleva na všechny výrobky Astor. Pokud tedy vlastníte zákaznickou kartičku a máte na ní zbytečných 25 bodů tak neváhejte a s vytisknutým kuponem získáte onu slevu na všechny výrobky od Astor ve vašem nákupu. Já jsem nakonec ukořistila jenom tvářenku, protože stojan Astor byl už poloprázdný, ale i za tu jsem ráda.


Tvářenka je v odstínu 003 Berry Brown a je poměrně tmavá, ale na tvářích vypadá v přiměřeném množství moc pěkně. 


Tvářenka se skládá ze dvou barev. Obě barvy v sobě mají lehké třpytky, ale na tváři nejsou téměř vidět. Je třeba použít jen opravdu malé množství tvářenky jinak budete vypadat jako po domácím násilí. 


Tvářenka má dvě patka. Dole se klasicky ukrývá zrcátko a štětečkový aplikátor. 



Šteteček je úplně na nic, ale jako nouzovka na cesty se s ním dá tvářenka s menšími problémy nanést. 


Konzistence tvářenky je suchá, ale moc nepráší. Na tvářích se udrží dlouho i když je občas otřete a velké plus je i to, že nezalézá do pórů a neucpává je. 

Obal tvářenky je pevný a i když víčko trochu vrže tak v pantech sedí pevně. 

Běžná cena tvářenky je 199 kč a se slevou mě vyšla na 149 kč. 

U Astoru mě zaujaly i make-upy a pudry a asi se pro nějaký pudr zítra vrátím. :) 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)