17. ledna 2013

Ecotools sada štětců na oči

Neznám nic lepšího než možnost vyřádit se na malování očí. Stínování a kombinování barev mi trvá na celém make-upu nejdéle, protože je to ta nejoblíbenější činnost při líčení.

Na oči jsem si pořídila sadu štětců od Ecotools. Několikrát jsem četla samou chválu na tyhle přírodní štětce a nakonec jsem neodolala. Výrobky Ecotools jsem šetrné k přírodě a vyrobené pouze z přírodních materiálů. Jejich cena je přiměřená kvalitě a kvalita je prostě skvělá! :)




Sada obsahuje pět štětců, zrcátko a příjemný obal ve kterém se dají štětce přenášet.



1, Blend štětec - Tento štětec je úžasně hustý a zatím jediný opravu dobrý blendící! Štětiny nemá ani příliš jemné a ani neškrábou. Skvěle se s ním skrývají přechody mezi barvami. 







2, - Crease - Štětec na zvýraznění záhybu víčka, který krásně kopíruje oblouk oka a dají se s ním vytvořit krásně přesné tahy. Je velmi hustý a není třeba s ním pracovat moc dlouho, protože barvu krásně rozvrství a nečmárá všude okolo. 



3, Highlight - Třetí štětec je pro mě na vše možné. Většinou ho používám na světlou barvu pod obočí, protože ji dokáže nanést nevýrazně a přesto v jedné spojené vrstvě. Opět je velmi hustý a o něco jemnější než předešlé dva. 


4, Shane - Malý stínovací štětec na detaily při používání více barev při líčení. Nedám na něj dopustit hlavně když se snaží vytvořit přiměřenou linku. Štětiny se nerozjíždí do stran a drží linii tahu. 



5, Smudge - Tohohle malinkého miláčka používám na poupravení chybiček nebo opravdu ty nejmenší detaily na víčku u kořene nosu. Díky jeho maličkosti je krásně dostane i pod řasy pro zvýraznění což je skvělá věc pokud první používáte řasenku jako já. 


Všechny štětce musím pochválit za hustotu a i to, že nepelichají. Z žádného nevypadla ani štětinka a i po umytí si zachovávají kvalitu. K sehnání jsou například na e-shopu www.babybaby.cz a to za necelé tři stovky což je cena naprosto luxusní. 

Kdo hledá štětce pro líčení očí v přijatelné velikosti a hlavně na cesty tak tyto jsou skvělou volbou! 


A omlouvám se za ne příliš kvalitní fotografie, ale můj foťák se rozhodl prostě neostřit ... :)





2 komentáře:

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)