22. června 2013

Sety na úpravu obočí - MUA, Famous

Krásné víkendové odpoledne... :) 

Dnes jsem tu s recenzí a porovnáním dvou setů pro úpravu obočí. Jedná se o set značky Make-up Academy a Famous. Oba jsem koupila ze stejného e-shopu - MUA (149 kč) a Famous (189 kč).

Já mám své obočí od přírody velmi tmavé a husté. Nesnažím se ho zbytečně moc tvarovat, ale jen upravovat, aby vypadalo dobře. Zvýrazňování obočí není mou oblíbenou činností a  přistupuji k ní jen a pouze pro večerní líčení. Dlouhou dobu jsem obočí zvýrazňovala jen tužkami na obočí, ale nebylo to ono. Když nově vyšel set od MUA tak bylo rozhodnuto. Později přišel na český trh i Famous a já si pro porovnání pořídila oba. 


Set od Famous má o něco poutavější obal a je o malinko menší. Nezacvakává se klasicky je MUA, ale drží jen na magnet, který se jen tak sám neotevře. Na fotce to není dobře vidět, ale Famous mi u růžového nápisu  přišel hodně poškrábaný. Jakoby ho se někdo snažil něco sundat špendlíkem, ale Bůh ví, v jaké fázi cesty ke mě se to stalo. MUA je poškrábaná běžným používáním.


K oběma setům dostanete malou pinzetu a štěteček na nanášení stínu. Tyhle dva kousky je ze sady Famous, protože ty od MUA už jsem nenašla, ale jsou v obou sadách téměř identické. Pinzetka je trochu na prd, protože je třeba ji hodně přimáčknout, aby chloupek udržela a právě díky malé velikosti se špatně drží. Krátké a slabší chloupky nevytrhne. Štěteček je fajn, ale u sady MUA byl hrubý a nepoddajný. Tento je o něco lepší, ale nepoužívám ani jeden. Mám raději jeden štětec ze Sigma sady štětců, který je jemnější. 


MUA má čtyři stejně velké chlívečky. Tři obsahují různě barevné stíny a čtvrtý průhledný gel pro fixaci tvaru. Já nejvíce používám nejtmavší barvu a nejsvětlejší pro rozjasnění okolí pod obočím. 
Stíny jsou špatně mleté. Pokud vlastníte nějakou MUA paletku, tak stejnou konzistenci mají i tyto stíny. Také dost práší. 


Systém u setu Famous mi vyhovuje více. Nejtmavší barva tam má největší zastoupení a gel je jen v tenkém proužku vedle. Gel je o něco lepší konzistence než u MUA setu, protože je jemnější a lépe se s ním pracuje. MUA má tendenci obočí lepit, ale tento to nedělá. 
I konzistence stínů je mnohem lepší, protože jsou jemněji namleté a méně práší. 


Barvi jsou téměř identické, jen Famous je v jedné vrstvě o něco výraznější a přijde mi, že také déle vydrží. Při odličování mi z MUA téměř nic na tampónku nezůstane, ale Famou odlíčím až druhým tampónkem. 

Pokud bych si měla vybrat, tak by to pro mě byl jednoznačně Famous. Cenový rozdíl není nijak velký a celý set vydrží opravdu dlouho. 

Tak a to je ode mě pro dnešek vše a já Vám přeji klidný zbytek víkendu. :) 










1 komentář:

  1. Ty jo kočko, pomohla jsi mi s výběrem, měla jsem dilema jestli MUA nebo FAMOUS a ty jsi mi neskutečně pomohla! :)))

    Blog Book of beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)