9. dubna 2014

Gabriella Salvete - Sugar Enamel 01 Farfalla

Ahoj všem! :)

Předem se omlouvám za absenci článků, ale technika se rozhodla sabotovat všechny moje snahy a tak jsem pro uklidnění nechala notebook celý týden vypnutý. Teď už ale funguje všechno tak jak má a konečně Vám můžu představit pár dalších novinek, které jsem nedávno nakoupila. 
Po dlouhé době jsem se opět dostala do Rossmannu a šla jsem s jasným cílem - potřebovala jsem nový lak na nehty...

 Asi nikomu neunikly skvělé pískové laky od Gabriella Salvete, ale těch už je všude plno a tak se značka vytasila s další novinkou a to Sugar Enamel kolekcí. 


Laky z této kolekce obsahují bílé částečky. Na rozdíl od laků z edice Stars jsou Sugar více pastelové, hladké a vůbec vlastně úplně jiné. Na první pohled na mě působí skoro až příliš sladce nebo dětsky, ale já jsem prostě musela alespoň jeden mít. 
Základní kolekce čítá zatím šest odstínů, ale to neznamená, že je snadné odnést si jen jeden. U mě nakonec zvítězila světlá lila s názvem 01 Farfalla


Balení laku se nijak neliší od těch, na které jsme od GS zvyklé. Změnil se jen název a přibyl roztomilý puntíkovaný potisk na víčku. Za necelých devadesát korun koupíte celých 11 mililitrů laku. 

Samotný lak je poměrně dost tekutý a neobejdete se bez dvou vrstev. Myslím, že nehty by snesly i vrstvy tři, ale to už záleží na osobních preferencích. Ve dvou vrstvách zůstávají lehce prosvítat konečky nehtů, ale to mě osobně nijak nevadí. 

Schnutí trvalo cca 20 minut bez pod i nad laku. 

Lak je sám o sobě dost lesklý a vyfotit ho bez odrazů se mi bohužel úplně nepovedlo. Když přejede bříškem prstu po nehtu, tak cítíte jen jemné nerovnosti od bílých částeček, ale nikde s nimi nezadrhnete. 
Výdrž je  také velmi dobrá. Dobrá tedy alespoň pro mě. Bez odlupování lak vydržel čtyři dny při běžných činnostech včetně úklidu a mytá oken a poté bylo znát, že se ztrácí z konečků nehtů. 

Samozřejmě mě děsilo odlakování, protože kdo někdy vyzkoušel pískové laky tak ví, jaký horor je dostat lak z nehtů pryč. Sugar Enamel se odlakovávají stále hůře než běžný lak, ale o poznání snadněji než lak pískový. Stačí tampónek přidržet na nehtu pár vteřin a pak silněji setřít. Sem tam na nehtu zůstane bílá ozdůbka, ale těch už se zbavíte snadno. 

Celkově musím říct, že tady nemůžu být příliš kritická. Laky vypadají naprosto super a doufám, že se objeví  další odstíny. Stars i Sugar mají něco do sebe, ale tahle novinka mi přijde jako stvořená pro nadcházející teplé počasí. Pokud jste snad nenašli zalíbení v kolekce Stars, tak Sugar by Vás zaujmou mohla. Já osobně můžu už teď s jistotou říct, že nezůstanu jen u jednoho odstínu a jako další se chystám na tmavě modrý.

Už máte vyzkoušeno? Jaký odstín je Vás nejoblíbenější a popřípadě která edice (Stars x Sugar) se Vám zamlouvá více? :) 


8 komentářů:

  1. tyhle laky jsou fakt krásný, asi si nějaký budu muset pořídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nebudeš litovat. :) Moc mile mě překvapily.:)

      Vymazat
  2. Pořád se nemůžu rozhodnout, kterou barvu :D Zas tak moc mě nenadchly, ale chci vyzkoušet

    OdpovědětVymazat
  3. Odstín je nádherný, ale nějak mě zatím neláká si tento lak pořizovat:) Nejspíš to je tím, že je ho teď všude spousty :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem ostuda, která nikdy lak od GS nikdy neměla, ale tento je opravdu krásný!

    OdpovědětVymazat
  5. Já už laky nekupuji, takže nic pro mě. Asi by mi i vadil ten hrubší povrch, i když neškodný, tak to prostě nemám ráda :-( Ale vypadá to moc pěkně. Viděla jsem kdysi u Mína&Bru jeden takovýhle lak v tyrkysové a s černými tečkami stejnými jako je tohle a to byl tedy luxus, kterému bych asi fakt neodolala, i když to byl hodně odvaz :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)