14. července 2014

Astor Lipcolor Butter 002, 007, 008, 009 recenze + akce v drogériích Rossmann

Ahoj všem! :)

Všechny rtěnky nebo balzámy na způsob Chubby Sticků jsou mou láskou a jedny z těch nejoblíbenějších jsou ty z dílny Astor. Soft Sensation Lipcolor Butter jsou u nás už poměrně dlouho dostupné, ale recenzi jsem se rozhodla sepsat právě teď, protože v drogeriích Rossmann jsou ve skvělé akci za 99 korun


Lip Buttery od Astoru jsou poměrně chválené a také mají proč být. Jsou prostě a jednoduše skvělé.
Jeden jsem si pořídila hned, jak se objevily v českých drogérkách, ale netuším kam později zmizel. Byla jsem s ním ale tak spokojená, že jsem se rozhodla jít do něj znovu a tentokrát hned ve čtyřech odstínech, které Vám tu dnes představím. 


Při výběru odstínů jsem se držela docela při zdi. V zahraničích seženete odstínů celkem 12, ale u nás můžete vybírat pouze z 10. Bohužel také ve většině drogérií chybí testery, takže jsem neměla možnost tři ze čtyř koupených ani vyzkoušet. 


Při koupi také dávejte pozor, jestli už ten Váš nebyl otevřený. Jeden jsem málem koupila použitý i přesto, že se nejednalo o tester a někdo se v něm pěkně (nechápu proč) porýpal. 

Teď už ale k samotným balzámům.


Balení je typické pro podobné produkty, tedy tužkové. Potisk je zlatý, ale po pár dnech tahání v kabelkách se začne loupat až nakonec úplně zmizí. Víčko je pevně nasazené a stejné barvy jakou má balzám, takže když je máte v kelímku tak víte, po jakém saháte. Z balení balzám vsouváte pomocí spodního zlatého otočného konce. 

Pokud čekáte rtěnkovou pigmentaci, tak se jí nedočkáte. Jedná se opravdu spíše o vysoce hydratační a tónovaný balzám, jako stvořený na léto. Color + Balm + Shine naprosto vystihuje chování balzámů. 


Přesto ale úplně špatnou pigmentaci nemají. Pokud rty přetřete vícekrát, tak se zbarvení dočkáte. Některé odstíny obsahují navíc jemné třpytky, ale na rtech nejsou nijak cítit. 
Výdrž je u všech poměrně dobrá. Na tónovaný balzám by se dalo říct až skvělá, protože přežijí i nějaké to pití a jídlo. Přesto i když se vytratí barva, tak rty zůstanou krásně jemné a hydratované. Slibovanou osmihodinovou výdrž ale nečekejte. 

Lip Buttery také zvláštně voní. Není to silná vůně a není to ani nic, co by se dalo snadno popsat, ale já cítím trochu sladkost a někde v dálce i lehce peppermint. 

Pokud se Astoru něco povedlo, tak určitě právě Lip Buttery. Někdo v recenzích zachází až tak daleko, že je označuje za lepší než Chubby Sticky od Clinique, ale bohužel s těmi já žádnou zkušenost nemám. 
Stejně, jako jsem měla tento produkt ráda během loňského léta, tak se k němu opět vracím a zatím aspiruje na jeden z nejoblíbenějších produktů na rty. 

Pokud váháte zda koupit nebo ne, tak rozhodně skočte do Rossmannu okouknout odstíny a můžete si vlastní pořídit za skvělou cenu, která trvá až do konce týdne. 






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)