24. září 2014

Malé radosti všedních dní

Ahoj všem! :)

S podzimem přichází mé nejoblíbenější roční období a zároveň mi každou chvíli začnou školní povinnosti. Na téměř každém eshopu probíhají výprodeje nebo akce a tak jsem poslední týdny i vydatně nakupovala. Dnes bych Vám ráda ukázala pár novinek, které si zaslouží pozornost a budou mě provázet chladnějšími měsíci. V brzké době se také můžete těšit na podzimní favority, ale dnes to bude jen něco málo z kosmetických nákupů.


Minulá akce 2 + 1 na kosmetiku theBalm mi utekla, ale trpělivost se vyplatila a konečně jsem si i já dopřála něco málo od této značky. 


Dlouho jsem rozmýšlela, jakou tvářenku zvolit, ale vzhledem k tomu, že na podzim mám raději přirozené a ne moc třpytivé odstíny, tak jsem sáhla po Frat Boy. Odstín je vcelku podobný mé oblíbené od Catrice a tak jsem si jistá, že ji maximálně využiji. 


Korektorů také není dost a vlastně jen kvůli němu jsem celou objednávku uskutečnila. Vybrala jsem odstín Lighter than Light, který byl nejsvětlejší a už se těším, až ho konečně provětrám. Sice jsem čekala ještě něco o chlup světlejšího, ale ještě jsem ho pod oči nepoužila, tak uvidíme časem, jestli si sedneme. 


A protože poslední dobou místo rtěnek ujíždím na tintu od MeMeMe, tak jsem chtěla vyzkoušet i jiného zástupce a na rovinu říkám, že jsem se zamilovala! Určitě si budete moc brzy přečíst víc. :) 


Je sice teprve září, ale už pomalu koukám po dárcích k Vánocům. Bohužel mají rodiče i brácha narozeniny během prosince, tak musím nakupovat dvojnásob a proto jsem zašla do Yves Rocher, kde jsem chtěla koupit mamce kokosovou vodu. Samozřejmě bylo vyprodáno, ale abych nešla zbytečně, tak jsem si pořídila alespoň krém na ruce a sprchový gel. 


Sprcháč s vůni brazilské kávy byla dobrá volba. Voní úplně jako přeslazené latté, ale mohla bych ho očichávat pořád. Zatím čeká než na něj přijde řada, ale za parfemaci už teď palec nahoru. 


Už jsem bohužel vypotřebovala své krémy od Skin79 a nové se mi objednávat nechtělo. Potřebovala jsem ale něco menšího a skladného do kabelky, tak jsem sáhla po prvním, který jsem viděla. Krém je super hydratační a jemně voní. 


A také jsem náhodou narazila na akci na stránkách Missha kosmetiky 1 + 1 maska zdarma. Jednu jsem dostala už kdysi jako dárek k nákupu a docela mě filosofie plátýnkových masek baví a tak jsem neodolala a pár si jich pořídila. 


A také jsem musela nutně vyzkoušet krém na ruce, který je nově v nabídce. Vybrala jsem vůni Manuka Honey a udělala jsem dobře. Krém voní trochu po medu a trochu po měsíčku, ale opět láska na první ozkoušení. Mimo to asi budu muset udělat nějaký seriál článků o výrobcích Missha, protože mám nafoceno a vyzkoušeno asi deset produktů. :) 

A aby těch krémů nebylo málo, tak jsem si jeden koupila i ve výprodeji od značky Dermacol. Ten mám ale na stolek k posteli, protože je trochu mastnější, ale před spaním ideál. :)


Samozřejmě by bylo podezřelé, kdybych si nekoupila ještě alespoň jednu novou tvářenku. Sice ji mám doma už trochu déle a poctivě ji používám, ale zapomněla jsem Vám ji ukázat. 
Korres si mě získal svým Lip Butterem a tvářenka se také osvědčila. Už brzy se můžete těšit na podrobnější recenzi. :)



Tak to by byl malý náhled mých nákupů a novinek a si jdu užívat předposlední volný den. U nás je konečně to pravé babí léto jako stvořené na vycházky. :) 

A čím jste si udělali radost Vy? :)









1 komentář:

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)