11. září 2014

Moje (skromná) sbírka tvářenek

Ahoj všem! :)

Tvářenkový článek u Verči z Cosmetic Jam (blog) se mi líbil natolik, že jsem si od ní dovolila vypůjčit otázky a dnes to bude post ve znamení kosmetických produktů na kterých ujíždím. 



1) Kolik máš tvářenek?

Moje skromná sbírečka nyní čítá rovných dvacet kousků. Byly doby, kdy jejich počet dosahoval i třicítky, ale časem jsem některé věnovala nebo vyhodila. 


2) První tvářenka, kterou jsi měla / dostala / koupila?

Mou první tvářenkou byla Catrice - Rose Royce a zároveň je to i jedna z tvářenek, na kterou nedám dopustit. Odstínově je velmi přirozená a když nevím kterou, tak tahle je jistota. 
Další je tvářenka od FdS, která byla v jednom z prvních LB. Vychytala jsem jemný růžový odstín a i když se na první pohled nezdá, tak pigmentace i výdrž je na jedničku s hvězdičkou. 


3) Jakou tvářenku jsi nejvíce unosila?

Určitě srdíčkovou od Physicians Formula. Jednak se na ní pěkně kouká a také oceňuji velmi dobrou výdrž. Rozhodně stojí za peníze, které do ní investujete a i když jí používám minimálně jednou týdně, tak jí ani příliš neubylo. 


4) Poslední tvářenka, co sis koupila?

Poslední ke mě doputovaly tři tvářenky od značky MeMeMe. Využila jsem velkou bodovou akci na stránkách LB a musím říct, že koupě rozhodně nelituji. Sice bych ocenila trochu "jiné" balení, protože s těmito papírovými krabičkami se ne úplně dobře cestuje, ale obsah moc mile překvapil. 


5) Po které tvářence teď nejvíc toužíš?

Že bych po nějaké úplně toužila se říct nedá, ale momentálně mám v hledáčku NYX a ráda bych zkusila nějaký pěkný kousek od Narsu, ale zatím mě dost odpuzuje ta (šílená) cena. 

6) Od jaké značky máš nejvíc kousků?

Catrice. Určitě a jednoznačně Catrice. I když bývá značka často přirovnávána kvalitativně k Essence, tak musím nesouhlasit. Zvláště tvářenky jsou za ty ceny naprosto bombové. Krásné odstíny, bytelná balení, dlouhá výdrž, minimální prašnost. Do tvářenek od této značky bych byla ochotná investovat i více, než si cenovky žádají. 


7) Nejoblíbenější barva?

Asi nejsem schopná poskytnout jednoznačnou odpověď. Mám moc ráda tvářenky se studeným podtónem a spíše do fialova, ale ne vždy je na ně nálada. Také nepohrdnu růžovou klasikou, ale ne příliš výraznou. 


8) Oblíbená růžová tvářenka?

I když to na fotkách asi úplně nevypadá jako růžová, tak mým favoritem je zapečená tvářenka od VIVO. Ve výsledku je to opravdu jemná studená růžová a nejvíce ji unosím asi opět v zimě. 


9) Oblíbená broskvová tvářenka?

Úplně broskvovou tvářenku nemám, ale podobný odstín má 28 od Inglotu. Dlouho už jí chci pořídit sestru a nějakou tu paletku, ale nějak se k tomu stále nemůžu dokopat. Navíc mě docela děsí až přehnaná pigmentace. Opravdu snadno se to s ní dá přehnat a tak ji nevyužívám tak často, jak by si zasloužila. 


10) Nejhezčí obal tvářenky?

Asi nejkrásnější obaly má Bourjois. Jsou malé, praktické, ale i funkční. Hned v těsném závěsu je Sleek. Černá klasika nikdy nezklame. Navíc v obou případech je v balení i zrcátko, které se vždycky hodí. 


11) Nejhorší obal?

Naopak nejhorší obal má tvářenka od Maybelline. V žádném případě není nejošklivější, ale je to opravdu obyčejný a chatrný plast. Počítám ještě tak pět otevření a celé víčko se odlomí. 


12) Unáhlená koupě?

Bohužel i takový kousek má sbírka obsahuje a je to jeden z odstínů od Bourjois - Lune D´Or. Bohužel jsem neprohlédla žádné swatche a dala jen na ilustrativní obrázek e-shopu. Spíše než tvářenka je to ale rozjasňovač, protože kromě třpytek nemá tvářenka vůbec žádnou barvu. Zatím si ji nechávám jen proto, že je mi líto ji vyhodit, ale její osud je stále nejistý.


13) Nejhorší tvářenka?

Moje kosmetika nedávno prošla čistkou, takže žádnou vyloženě špatnou tvářenku nevlastním. Dokonce si na žádnou "nejhorší ani nevzpomínám.

14) Co ještě stojí za zmínku?

Za zmínku určitě stojí tvářenky od Sleeku. Jsou sice trochu prášivější, než by se mi líbilo, ale mají vynikající pigmentaci a vybírat můžete z haldy překrásných odstínů. 
Také musím pochválit odstín Rouge od MeMeMe. Původně jsem si myslela, že tuto tvářenku nejméně využiji, ale opa je pravdou. Tak krásný a přirozený odstín jsem už dlouho neměla. Určitě se dočká i samostatné recenze. 
A nakonec i MAC, i když musím uznat, že mě ta euforie z tvářenek od této značky nechytla tak, jako všechny ostatní. Připadají mi jako takový průměr, ale oceňuji široký výběr odstínů. 


15) Nejoblíbenější tvářenka?

To je hodně těžká otázka a těžko na ní odpovím. Vesměs mám ráda všechny své tvářenky a vybrat jednu, která by byla opravdu ta nej absolutně nejde. :) 


Tvářenky obecně patří ke kosmetickým produktům, jejichž nákupem jsem ochotná utratit asi nejvíce. Spoustu jich použiji jen jednou a poté pošlu dál, ale vesměs mám štěstí na dobré kousky, které u mě zůstávají. 

Pokud jste snad psali článek na podobné témě, tak budu ráda za odkaz a určitě si s chutí počtu. Nebo pokud snad chcete v článku pokračovat, tak směle do toho! :) 













5 komentářů:

  1. Super TAG, tvářenky zbožňuju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky! :) Už mám další dvě na cestě. O:-) :D

      Vymazat
  2. Krásný článek. Achjo, tolik mě štve, že nemám nikde blízko dostupnou Catrice kosmetiku, má tolik krásných věcí :( Jinak máš moc krásný blog, stávám se pravidelným čtenářem, pokud by ses stala mým, budu moc ráda :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli po Catrice hodně toužíš, tak na eshopu www.babybaby.cz mají téměř celý sortiment za stejné ceny jako v drogérii. :)

      Vymazat
  3. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Kolektivní rozum Obchodníci, kteří využívají eToro's CopyTrader™, mají o 60% větší šance na výhru

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)