22. září 2014

Nákupy na Ebay #1

Ahoj všem! :)

Dnes trochu netradičně nepůjde jen o kosmetiku, ale o Ebay. Byla jsem totiž asi ten úplně poslední člověk mého věku na této planetě, kterého Ebay úplně míjel a to z jednoho prostého důvodu - byla jsem líná aktivovat si na kartě internetové platby. Nakonec jsem se ale dokopala k několika kliknutím v internet bankingu a doslova se mi otevřel nový svět. Najednou jsem potřebovala tohle i tohle a tamto a taky tohle! No, pošta se u mě zastavuje pomalu denně a dnes Vám ukážu pár věcí z Ebay, které ke mě dorazily během posledního měsíce.


Poslední dobou se roztrhl pytel s velkými výraznými náhrdelníky, kterými je Ebay doslova přesycen. Já je bohužel neumím nosit a prakticky nic kromě stříbra se mi jako šperky nelíbí a tak jsem se rozhodla začít s něčím menším a pořídila si pár "vychytávek" za celkem směšné ceny. 


Jako první ke mě doputovala malá kosmetická taštička. Doručení bylo super rychlé, protože jsem ji měla doma za cca 10 pracovních dní a to jsem počítala nejméně s měsícem.
Potřebovala jsem jen něco malého, do čeho bych nastrkala maličkosti, co se mi povalují v kabelce, jako sluchátka, zapalovač nebo papírové kapesníčky. Překvapilo mě, že je taštička pěkně pevná, docela dobře ušitá a zip nedrhne. Navíc má uvnitř roztomilý puntíkovaný potisk a splňuje vše, co jsem potřebovala.

Odkaz na prodejce - KLIK

Za cenu dvaceti korun je to určitě must have a nyní čekám i na modrou. :)


Jako další jsem sehnala malý a jednoduchý pořadač na zákaznické karty. Měla jsem jimi narvanou celou peněženku, že jsem až měla problémy ji zapnout, ale v Čechách jsou tyhle pořadače špatně k sehnání. Buď jsou to otřené designy nebo málo místa a nebo nesmyslně vysoké částky za kus plastu. 
Potřebovala jsem jen něco malého, nejlépe černého a hlavně levného. Konkurz vyhrál právě tenhle drobeček, se kterým jsem super spokojená. 
Nacpu do něj pohodlně až dvacet kartiček, nic neváží a zapíná se na patent. 

Odkaz na prodejce - KLIK


A samozřejmě jsem musela ozkoušet i něco kosmetického a tím něčím byla paletka korektorů. Nejdříve jsem byla docela skeptická, protože "nounejm" kosmetiku nijak zvlášť nemusím, ale proč to nezkusit? 
Musím říct, že se konalo celkem příjemné překvapení. Korektory nejsou ani zdaleka tak špatné, jako by se mohlo čekat. Hodně jsem si oblíbila žlutý na kruhy pod očima a pak také jeden z těch světlejších na překrývání té žluté. S těmi hodně tmavými se pokouším o konturování, které mi stále nejde tak, jak bych chtěla, ale pomalu se učím a musím říct, že s barevnými korektory se mi to zkouší mnohem lépe než s pudrovými produkty. 
Korektory mají docela příjemnou konzistenci a dost obstojně kryjí. Rozhodně bych je  mohla přirovnat třeba k drogérkovým produktům. Navíc mi bez problémů vydrží celý den, ale pokud je používám pod oči, tak je třeba zapudrovat, jinak mají tendenci se slévat do vrásek. 
Součástí paletky je i jeden rozjasňovač, ale s tím jsem si moc nesedla. Má sice pěknou barvu, ale nedaří se mi ho nanést v jednolité vrstvě a dělá mi trochu flíčky. 
Korektory sice nemůžu označit za ty nejlepší, které jsem kdy měla, ale oznámkovala bych je jako takovou horší dvojku. :) 

Odkaz na prodejce - KLIK


Napodobeniny štětců Real Techniques sklízejí poslední dobou úspěch a za padesát korun jsem se rozhodla pořídit si alespoň jeden pro porovnání. Okopírovaný design nevidím jako nic vyloženě špatného, pokud na štětci není natisknuta značka a tenhle kousek je opravdu bezejmenný. 
Vybrala jsem si round štětec a čekala, co mi to asi přijde. Ale pozor - vůbec není špatný! 
Štětec má skoro na chlup stejné rozměry, jako  Expert Face Brush. Přišel s lehounce poškrábanou rukojetí, což se při výši ceny dá odpustit a při mytí z něj vypadly přesně tři štětiny. 
Velkým překvapením byla jeho hustota, protože je úplně identická s pravým RT. Štětiny jsou také úžasně jemné, ale o něco malinko delší než má EFB a to z něj dělá ne úplně ideální štětec na make-up, protože se při roztírá příliš položí. 
Využívám ho na tvářenku, rozjasňovač nebo občas i na pudr. Dokonce je i velmi slušně zastřižený a jsem z něj nadšená. Jednoduše nadšená! 

Odkaz na prodejce - KLIK

A to by bylo prozatím vše. Nějaké další balíčky mám už doma a jiné ještě na cestě, takže se můžete těšit na další Ebay články, ale zatím jsem moc spokojená! 
Pokud máte tip na něco, co bych určitě měla okouknout, tak budu ráda za Vaše názory v komentářích pod článkem. :) 

1 komentář:

  1. Paletka korektorů vypadá dobře, tu taštičku mám taky, ale v mint barvě a používám ji jako penál do školy :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)