17. prosince 2012

Ruby Rose paletka očních stínů

Kosmetiku Ruby Rose na blozích ve zdejším kraji hledám jen velmi těžko. Rozhodla jsem se podělit se s Vámi o mé zkušenosti s paletkou stínů... :) Ruby Rose je kosmetika za velmi příjemné ceny. Oficiální český e-shop je TADY. Značka nabízí především širokou škálu všemožně barevných stínů, pudrů, řasenek, lesků ... 

Svou paletku jsem koupila v malém kosmetickém obchůdku. 



Paletka je velikostí tak akorát do každé kosmetické taštičky. Obal je klasicky černý, ale vcelku bytelný.


Paletka obsahuje devět krásných stínů, které mají nádhernou pigmentaci.



K zeleným barvám nemám co říct. Bohužel je nikdy nevyužiji, protože se mi na mě nelíbí, ale bílá barvička se dá kombinovat se všemi v odstíny v paletce. 


Mé nejmilejší odstíny hnědé a zlatavé. Právě kvůli těmto barvičkám jsem si paletku pořídila a nezklamaly mě. Stačí jen lehce přejet po stínu prstem a barva je velmi sytá. 


I přes mou lásku k hnědým barvám jsou tyhle tři odstíny jedničky! Dodají očím zvláštní jiskru a dají se použít pro jakoukoli příležitost. Nosím je jak do školy tak i na slavnostnější příležitosti. 

Všechny stíny mají na dotek pěnovou konzistenci. Jediným mínusem je to, že při nanášení se dost sypou, pokud se jich na štěteček nabere moc. Já osobně jsem nadšená z pigmentace barev, protože odstíny jsou nádherně syté. Těší mě, že od každé barvy jsou tři odstíny od světlých až po tmavé a tím se s paletkou dá lépe vyhrát. 

Až doma jsem zjistila, že stíny nejsou to jediné co paletka obsahuje. Pod prvním "patrem" jsem objevila ještě druhé. 


To spodní obsahovalo dvě tvářenky a pudr. 


Tvářenky nemají špatnou barvu ani pigmentaci, která je stejně tak dobrá jako u očních stínů. Bohužel se je nějak bojím použít, protože barvy mi přijdou dost syté. 

Pudr má barvu akorát pro mou pleť. Upřímně ani ten jsem ještě nezkoušela, protože mám své oblíbence a ani kvůli tvářenkám a ani kvůli pudru jsem si paletku nekupovala. 


Trochu mě mrzí, že recenze na Ruby Rose se recenze hledají tak těžko, protože já jsem s paletkou spokojená. Dost jsem se bála co paletka za 100 kč dokáže, ale byla jsem překvapená. Doufám, že si Ruby Rose najde více spokojených uživatelek. :)







2 komentáře:

  1. Na Ruby Rose jsem narazila v roce 2008 a nemám značce co vytknout. Osobně mám tadytu ( http://www.ruby-rose.cz/user/shop/big/55.jpg ), držet to drží a osypat jsem se z toho neosypala:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že dost klame, jak vypadá. Člověk nečeká žádné zázraky a ona umí překvapit. :)

      Vymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)