15. prosince 2012

Sleek - Au naturel peletka očních stínů

Dnes jsem si udělala předčasnou radost k Ježíšku. :) Tímto bych chtěla poděkovat internetovému obchodu http://outlet-madalen.cz/ za bleskurychlé vyřízení mé objednávky. Paletku jsem objednávala v úterý odpoledne, ve středu byla paletka odeslána a ve čtvrtek už na mě čekala na poště. :) Mimo to byla paletka opravdu bytelně zabalena a nehrozilo jí žádné poškození.



Paletka má sympatický svrchní papírový obal a ...


uvnitř něj se skrývá nádherná paletka plná krásných odstínů. 


Na stínech je průhledná folie, která nese názvy jednotlivých odstínů a na víčku je jedno velké zrcátko.



První řada shora:

Světlejší barvičky od jemně medových přes slabě meruňkové až zlatavé... 
  1. Nougat - Velmi jemný odstín, který se dá krásně zkombinovat se všemi ostatními. 
  2. Nubuck - Odstín není na fotce téměř vidět, ale je světloučce šedý. Je dost neviditelný, protože i po několika vrstvách je stále téměř neznatelný. 
  3. Cappuccino - Také velmi světlounký odstín hodně mlékem zředěné kávy. 
  4. Honeycomb - Nejkrásnější barva z celé paletky. Dá se použít i pod obočí jako rozjasnění víčka, 
  5. Toast - Meruňková barvička s jemným zlatým nádechem. 
  6. Taupe - Jediná barvička v horní řade se shimmerem.

Druhá řada shora:

Spodní řada obsahuje tmavé odstíny. Všech dvanáct stínů se dá spolu nekonečně kombinovat. 

  1. Conker - Barva s výrazným shimmerem a silnou pigmentací. 
  2. Moss - Odstín s jemným shimmerem, který není skoro znát. Přesto mě nejméně sympatická barva. 
  3. Bark - Tmavě šedohnědá výrazná barvička. Krásně se kombinuje s odstínem Honeycomb.
  4. Mineral Earth - Další shimmerová barva s velmi výraznou pigmentací. 
  5. Regal - Na fotce je to špatně vidět, ale barva je lehce do fialova. 
  6. Noir - Silně pigmentovavá černá. Bohužel ji nejméně využiji, protože na mě je příliš tmavá. 
Podtrženo a sečteno...NADŠENÍ! Pokud jsem kdy napsala nebo řekla o nějakých stínech, že nepráší tak beru zpět, protože tyhle stíny jsou tak nádherně máslovité, že slovo napráší dostalo úplně nový význam. 

Stíny se mi stíny vždy slily do jedné linky. Myslela jsem si že je to nekvalitními stíny, ale bohužel to udělaly i tyto. Zkusila jsem si s bází od Essence, ale nepomohlo to. Tak jsem si objednala bázy od Color Art a uvidíme. :) 

Trochu mě mrzí, že zrcátko nedrží. Je třeba ho jednou rukou držet nebo ho o něco opřít. To je za mě jediné mínus celé paletky a už teď uvažuji o koupi další. 






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)