11. prosince 2012

L´oréal, Dermacol, S-he - nákupy

Už delší dobu jsem nosila v peněžence slevové kupóny a dnes přišel čas je konečně využít. :) Dala jsem si tu práci a dopředu jsem si rozmyslela, co si nakonec koupím .
Po předešlém tragickém rozhodnutí koupit si BB cream od Rimmelu jsem učinila pokus č. 2 a fixační pudr od Dermacolu jsem měla dlouho na očích, ale nějak jsem se nemohla pořád rozhodnout. Nakonec jsem se rozhoupala a jen doufám, že nebudu litovat. Mimo to jsem prohrabala stojánek s výprodejem a odnesla si jedny fajn stíny. :)




1, Lóréal Paris - Nude magique BB cream

2, Dermacol - Invisible fixing powder

3, S-he - Eyeshadow quattro



1, L´oréal Paris - Nude magique BB cream

Jak jsem se zmiňovala již v úvodu tak můj první BB cream od Rimmelu (recenze TADY) mě hodně zklamal. Moje pleť byla po třech hodinách s BB creamem tak mastná, že jsem to nedokázala schovat ani pudrem a to vše i přesto, že jako podkladový krém jsem použila Garnier proti tvorbě kožního mazu. Je to sice jediný, ale pro mě nejpodstatnější problém, který mě přesvědčil, že tenhle výrobek není pro mou tvář. 

Rozhlížela jsem se o jiném a do oka mi padl BB cream od L´oreál. Byl jednou tak drahý, ale zaujala mě konzistence krému. 
 

BB cream je vlastně bílý krém s malými pigmenty. Pigmenty se po rozetření rozpustí a přizpůsobí se barvě pleti. 


Přesto, že mám nejsvětlejší odstín tak je třeba krém pořádně rozetřít. Jen pro ilustraci lehce rozetřený, ale když se pečlivě rozetře do stran tak se spojí s barvou pleti a přechody nejsou znát. 

Recenze na tento produkt jsem četla vesměs pozitivní a tak doufám, že nenastane stejný problém jako u Rimmelu. 

Cena v DMku - cca 330 kč



2, Dermacol - Invisible fixing powder


Fixační pudr je pro mě novinkou. Dlouho jsem kolem něj chodila až jsem nakonec prostě neodolala. 
Vzala jsem si odstín Nature, protože odstín Light byl úplně bílý. 

Moc se mi líbí obal pudru. Nejvíce se mi líbí štěteček na nanášení pudru. Sice mi bude k ničemu, protože používám jen a pouze svůj ozkoušený, ale tento má jemné a příjemné štětiny. Každopádně v obalu vypadá luxusně. 


V obalu je i labutěnka, ale to je pro mě též nepoužitelná, protože s ní umím udělat jen fleky. 


Pudrem stačí lehce zatřást a vysype se přesně takové akorát množství. :) 

Pudr se snadno nanáší a nedělá fleky. Je jen otázkou jak dlouho udrží pleť matou.

Cena v DMku - cca 220 kč


3, S-he - Eyeshadow quattro

Ve výprodejových stojáncích v DMku je vždy hromada kosmetiky Alverde. Měla jsem chvíli čas a tak jsem se rozhodla najít i něco jiného a povedlo se! 


Našla jsem jedny quatro stíny od S-he. Z původní stovky byla zlevněné na 30 kč a i kdybych je neměla nikdy využít tak jsem měla takovou radost, že jsem si je nakonec koupila. 


Barvy jsou hodně jemné. Vrchní barva se dá hezky kombinovat se všemi zbývajícími a odstíny mi připomínají svou pigmentací ledovou zimu. 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)