9. prosince 2012

Sunday shopping

Sněhová vánice, zima, advent ... Nejnádhernější období roku a co je lepšího než vyrazit do města a zaběhnout do drogerie? 

Dnes jsem ukořistila samé levné kousky a ráda Vám je představím ... :)

Měla jsem připravenou fotku celého nákupu, ale pořád se mi otáčí na výšku, takže to vezmeme popořádku ... :)


1, Balea - Fruity kiss


Ne a ne a ne .. Balzámu není nikdy dost. Další voňavá pecka s exotickou vůní, ale nevím k čemu bych ji přirovnala. Přijde mi jako vůně na léto a také si do léta asi počká v šuplíku, ale těším se, až na ní bude ta správná nálada. 

Cena v DMku - 24,90 kč


2, Balea - Lovely Raspberry


Limitka s příjemnou malinovou vůní. Nemám moc ráda balzámy do kterých se musím patlat prstem, ale copak jsem ho tam mohla nechat? Stačí jednou lehce přejet prstem a máte na něm přesně tolik balzámu, kolik je třeba na nelepivé rty. Bohužel na chuť je balzám nepříjemně umělý... :(

Cena v DMku - 29,90 kč


3, Rtěnka Miss sporty - Innocence


Odstín rtěnky je trochu děsivý, ale na rtech vypadá moc krásně. Nechává jen lehce narůžovělý odstín, který je sám o sobě spíše balzámový. 


Rtěnka příjemně voní. Je lepší jí dávat na suché rty, které sama hydratuje, protože na rtech s balzámem nebarví. 

Cena v DMku - 59,90 kč


4, S-he mono stíny 


Nemusím malé stíny, které pořád někam zapadávají a nemůžu je najíst, ale jelikož byla akce 2 +1 zdarma tak jsem porušila osobní zákaz na nákup dalších stínů a odešla s třemi kousky. 


Stíny jsou moc příjemné. Připadají mi jako pěnové a jsou krásně pigmentované. Vůbec nepráší a vůbec mi udělaly radost. :) Bohužel neměli na výběr moc hezké odstíny takže jsem volila ty nejpoužitelnější. :) 

Cena v DMku - 39,90 kč

Takže malinkou adventní radost má za sebou a jsem celkem spokojená. Za pár korun pár kousků do sbírky :) 









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)