5. ledna 2013

AVON mascaras

Řasenky od Avonu nevyhledávám, ale za uplynulý rok se mi doma sešli tři a tak by bylo na místě je porovnat. :)
Říká se, že obsah všech řasenek je téměř stejný a záleží pouze a jen na typu kartáčku a ono na tom asi něco bude, zvlášť když jsem řasenky od stejné značky.


Řasenka je každodenní nutností a když se o ni dobře staráte a pořádně ji zavíráte tak vydrží i několik dlouhých měsíců. Já je občas vyhazuji ne proto, že by byly vyschlé, ale proto, že už nejsou kam dávat. 

Tyhle Avon řasenky by se daly shrnout jako dobrý průměr a rozdílně jsou snad opravdu jen v kartáčku na kterém záleží výsledný efekt. :) 

1, COLORTREND mascara 


Tahle od Vánoc nejnovějším přírůstkem a je třeba říct, že kvalitou odpovídá ceně. Neuděláte s ní na řasách žádný zázrak a řasy se s ní trochu lepí, když se snažíte nanést více vrstev, ale při troše cviku se s ní naučíte pracovat. 

Kartáček má celkem hustý, ale neohebný a vůbec se nepoddá linii řas a často se obtiskává na spodní víčko.  
Velkým plus je to, že vydrží celý den a z řas se nedrolí a ani nijak neopadává.

Řasenka se dobře odličuje. :) 


2, COLORTREND comb it!

O téhle řasence jsem již psala v první řasenkovém postu a do teď si nemohu vynachválit skvělý kartáček. 


Řasy nelepí a vcelku prodlouží. Kartáček je přizpůsobivý a nikam se neobtiskává. Na řasách má skvělou výdrž a přežije i žmoulání oka. :) 

Byla to má první zkušenost s tímto typem kartáčku a hledala jsem podobný. Ten jsem našla u řasenky od Astoru, ale to byl naprostý propadák roku, ale je třeba říct, že spíše než kartáčkem to bylo i velmi odlišnou konzistencí. I přesto, že tahle není úplně tekutá a ani úplně suchá tak řasy nelepí a ani se necuckuje. 

Za mě je o něco lepší než předešlá COLOTRENDka. 


3, Color style mascara 


Tenhle kousek je expertem na prodlužování řas. Nikdy jsem lepší řasenky co se délky týče neměla. 
Řasy jsou po ní malinko slepené, ale ne žádným extrémním způsobem. Řasenka je na tom hůře s výdrží, protože k večeru po celém dni se začne drolit pod oko. 

Kartáček má řasenka spirálovitý a dobře s ním pracuje. Chytí řasy i těsně u víčka a kopíruje jejich přirozené zatočení. 

Sečteno a podtrženo tak všechny vyzkoušené řasenky od Avonu se dají srovnat s těmi dorgérkovými, které se dají sehnat kolem stokoruny. Poslední používám nejčastěji, když mám jen řasenkový den a nepoužívám stíny, protože oči krásně zvýrazní.










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)