2. ledna 2013

Be-chic brushes travel set

Delší dobu jsem hledala cestovní sadu štětců v pouzdře, které by se vešlo do kabelky, obsahovalo přiměřeně kvalitní štětce a nestálo příliš moc. Po zvážení všech možností padla volba na cestoví sadu štětců od značky Be-chic.

E-shop ZDE!!!

Sada štětců mě vyšla na 389 kč + 140 kč poštovné  balné. Balíček jsem měla do dvou dnů na poště. :)


Sada má sympatický koženkový obal, který se klasicky převazuje na dvě šňůrky. Obal zdobí jen střídmé vyražené logo e-shopu. 


V pouzdře se skrývá sedm štětců, se kterými se zvládne i náročnější make-up. Každý štětec měl ještě svůj plastový obal, ale ty už leží v koši. 


Štětce zleva: 

1, Štětec na rty

Původně jsem si myslela, že tento štětec je na tekuté linky, ale opak byl pravdou. Štětec je podle výrobce na rty a je celkem příjemný. Jelikož takové štětce nepoužívám tak dost dobře nemůžu hodnotit jeho kvalitu. 


Na rty vše nanáším původní aplikátorem, takže využití tohoto štětce je u mě celkem nejisté, ale třeba ho využiji na úplně něco jiného než je určený. 


2, Zkosený štětec na obočí 

Štětec na obočí je pro mě také zcela něco nového. Je mi cizí stejně jako štětec na rty a ještě se uvidí k čemu ho doopravdy budu potřebovat. Každopádně štětec je příjemný na dotek. Je jemný, ale krásně drží tvar. 



3, Štětec na oči s měkkou stopou 

Malinký štěteček se kterým se krásně poupraví všechny detaily líčení. 


Štěteček má opět jemné štětinky, ale drží linii tahu a  nerozcuchávají se. Ideální na jemné roztírání barvy. 


4, Malý štětec na oči s tvrdou stopou 

Tento podobný štětec vlastním z drogerie, ale štětiny jsou příliš tvrdé a na víčkách škrábou. Tento má štětiny o něco kratší a lépe se sním pracuje. 


K zesílení barvy ve vnějším koutku je štětec super.Štětinky jsou husté a drží tvar, i když se trochu přitlačí. 


5, Velký štětec na oči s tvrdou stopou

Hustý štětec s krátkými štětinkami vhodný na modelování, tvarování a zesilování barvy. 


Dobře se s ním i rozmazávají barvy do tracena v přechodech. Není už tak jemný jako předchozí štětce, ale neškrábe. 


6, Zkosený štětec na tvářenku 

Tvářenkový štětec mě trochu zklamal. Čekala jsem, že bude hustší, ale pracovat se s ním dá dobře. 



7, Kulatý štětec na pudr

Po zklamání z tvářenkového štětce přišlo na řadu nadšení ze štětce na pudr. 


Štětec je úžasně hustý a štětiny jsou akorát tak dlouhé. Hustotou mi připomíná lepší Kabuki štětce a pudr se s ním nanášení úplně skvěle! 


Celkově štětce odpovídají ceně. Každý štětec má umělou černou rukojeť, která krásně padne do ruky.

Štětce jsou vyrobeny z přírodního kozího a syntetického vlasu. Nepelichají a je možné je mít i obyčejným šamponem. 

Rozměry sady jsou 17x9 cm a velikost štětců cca 12 - 13 cm dlouhé. 

Celkově jsem se sadou štětců moc spokojená, protože s ním zvládnu veškeré líčení. Sada je lehká a v kabelce se nepronese. 











2 komentáře:

  1. Ahoj,

    máš super blog. :) Taky přemýšlím že si pořídím štětce této značky ale nevím jestli jsou fat kvalitní. Ráda bych se tě zeptala zda jsou dobré. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za kompliment. :)
      Dlouho jsem se rozhodovala jaké štětce koupit, protože jsem nechtěla nic drahého a jen základní štětce a jsem s nimi moc spokojená. Ze začátku při prvních dvou použití padaly ze štětce na pudr chlupy, ale bylo to jen pár kousků a ne celé, ale jen nějaké polámané zbytky. Teď už to nedělá. Jediné minus je to, že štětec na tvářenku je katastrofální. Není vůbec hustý, ale tvářenka se dá nanést i tím pudrovým a hlavně všechny zbylé štětce jsem naprosto úžasné. :)

      Vymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)