8. dubna 2013

Catrice lesk na rty

Lesky na rty nejsou mou jedničkou v péči o rty a dost mi vadí jejich lepivost, nulová výdrž a hlavně vlasy přilepené na rtech. Před Vánoci byl v Rossmannu poměrně velký výprodej kosmetiky Catrice, ale nic kromě lesku na rty mě tolik nezaujalo. Nakonec jsem si jeden domů odnesla za 30 korun a po dlouhé době jsem opět leskům na rty přišla na chuť a to doslova.


Lesk už zřejmě neseženete, protože co bývá ve výprodeji je buď končící kolekce nebo končící produkt a myslím si, že u tohoto lesku je to chyba. 

Obal lesku je z pevného plastu, takže není třeba se bát, že by se nějak rozbil. Víčko sedí tam kde a má neprokluzuje přes závit. Aplikátor je stočený do banánku a skvěle kopíruje tvar rtů. 


Odstín mám 040 Hello, Darling!. Lesk spíše jen zvýrazní barvu rtů, než aby jí nějakou dodával. To považuji ale za velké plus, protože mám ráda spíše tónovací lesky, než výrazné barvy, které vypadají nepřirozeně a všude se rozpatlávají. 

Vůně je sladká a skoro až žvýkačková. Když si olíznu rty tak v puse cítím sladko, ale ne nijak přehnaně. Nanést lesk stačí v jedné vrstvě a je dost "leskem" výrazný.

Jako největší plus celého lesku považuji to, že nelepí a opravu nelepí! Rty se k sobě nepřicucnou a o to přirozeněji lesk působí. Výdrž je taková, jaká by se dala od lesku čekat. Vydrží nějakou tu cigaretu a olíznutí, ale několikrát za den je třeba rty přetřít. 

Za mě je to určitě nejlepší lesk poslední doby a kdo hledá nelepivého miláčka tak by měl zvolit Catrice! 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)