6. dubna 2013

Four seasons oční stíny duo 2

Krásná sobotní odpoledne.. :)

Když někdy nevím co použít pro večerní líčení a váhám mezi různými paletkami, tak vždy sáhnu po těchto duo stínech od Four seasons. Tyto stíny oficiálně distribuuje společnost CEDRO sole a v běžných drogeriích jako je DM nebo Rossmann je neseženete. Já osobně je kupuji v jednom malinkém kosmetickém obchůdku, který je zároveň tak trochu i parfumérií. Na netu jsem k sehnání přímo na TOMTO odkazu. K dostání je několik barevných kombinací a mezi mé oblíbence patří i duo hnědo béžových stínů, ale ty už mám vypotřebované. Vzhledem k tomu, jak často je používám tak minimálně jednou za půl roku musím sbírku obnovit. :) Cena duo stín je necelých 50 kč.

Těmhle stínům je věrná i moje maminka minimálně šest let a jiné ani nehledá. Pro mě to byly první stíny, které jsem v životě vyzkoušela a to právě díky tomu, že je vlastní moje mamka. Jako menší jsem se s nimi patlala od rána do večera a zkoušela všechny možné barevné kombinace.


Obal stínů je obyčejný plastový a upozorňuji, že VŽDY se vám víčko odlomí od zbytku obalu. Na tuhle drobnost jsem si již zvykla a tak vím, že je nelze tahat v kosmetické taštičce. 

Kromě značky a informací, že se jedná o stíny na obalu více nenajdete. Na zadní straně se dočtete čísla stínů  . "ingrediencí", data a místa výroby a také spotřeby. 


V balení je klasický pěnový aplikátor, se kterým se ve chvílích nejvyšší nouze zvládnete nalíčit. Já ho nepoužívám, protože s ním neumím pracovat. Občas při líčení použiji ke stínům také stín černý, abych více zvýraznila oči, ale duo samo o sobě udělá oči krásné. 

Konzistenčně jsou stíny jemně mleté a nijak nepráší. Při nanášené neopadávají pod oko a jsou metalické. Žádné třpytky, ale metalický lesk. 


Pigmentace je více než dobrá a přesto, že světlý stín se může zdát příliš světlý tak není nic snadnějšího než ho na víčko navrstvit. Osobně používám bázi od Artedeco a výdrž stínů je fantastická. Bez problémů přežijí celý den a neslévají se do linek. Bez báze vydrží půl dne a pak je třeba je poopravit. 

S odličováním není žádný problém a stíny stáhne i obyčejný odličovač. 

K těmto stínům se špatně nacházejí recenze a přijde mi, že jsou českými blogerkami zbytečně opomíjené. Já je mohu vřele doporučit. :) 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)