4. dubna 2013

Miss Sporty rtěnky

Krásný den všem..:)

Podle předpovědi počasí zima pomalu mizí a do týdne by nás měli navštívit teploty kolem 10°C! To je ten správný čas na přezkoumání sbírky rtěnek a ujasnit si, které se stanou jarními favoritkami.

Když jsem se dostala k číslu třicet tak jsem přestala počítat a raději jsem zkoumala všechny možné odstíny. Až později jsem zjistila, že rtěnek od Miss Sporty mám celkem pět. Většinou mám od jedné značky tak dva nebo nanejvýš tři kousky, ale najednou jich tady bylo pět a přesto, že se jedná o značku o jakou se jedná, tak jsem vlastně spokojená.


Obaly jsou naprosto jednoduché a jakýkoli nápis nebo něco podobného se dá hledat jen těžko. 
Konec konců takový nejobyčejnější obal vypadá vždy dobře. Barvu má tmavě modrou. 


Odstíny jsem si pořizovala v různých ročních obdobích nebo k jiným příležitostem. Některé barvy jsou na běžné nošení a některé jen tak někam nevezmu a když vidím křiklavou růžovou, tak by mě zajímalo, co se mi honilo hlavou, když jsem si ji pořizovala... 


Big Love je nejopotřebovanější rtěnka, kterou už nějaký ten pátek vlastním. Po pár dalších použitích bude už úplně fuč a možná mě to trochu zamrzí. Přece jenom na rtech mi sedí tmavší barvy spíše do vínova a tahle byla skvělá. Jemně se leskla a k jemně nalíčeným očím mi dokázala zvednout sebevědomí. 

Strip Tease jsem pořídila někdy na podzim a pokud si dobře vzpomínám, tak hlavně kvůli zlatavému nádechu. Na rtech se jen jemně leskne a k popadanému listí byla rtěnka skvělá. 

A tady je malé šílenství... Nechápu proč zrovna tenhle odstín a nejsem si ani jistá, jestli mi ho někdo nedaroval. Vzhledem ke stavu rtěnky, kdy je vlastně téměř nedotčená, jsem přesvědčená o tom, že jsem si brzy uvědomila že to byl krok vedle. Vlastně ně krok, ale skok! 

Spiced Rum je moje oblíbenkyně do školy. Jemná barva, která nejlépe sedne na mé rty a je tak výrazná až je vlastně nenápadná. 

Vintage Look je poslední a ten nejgeniálnější odstín rtěnky, kterou jsem kdy měla. Jako jediný je tento odstín poměrně hodně třpytivý a tak ji používám spíše pro večerní líčení nebo k téměř nenamalovaným očím, když nechci, aby si jich nikdo zbytečně všímal. 

Celkově jsem rtěnky fajn. Stojí kolem 50 korun a za tu cenu mají i dobrou výdrž. Tím neříkám, že by na rtech vydržely celý den, protože nevydrží ani půl dne, ale za tu cenu obstály na velmi dobrou. 
Všechny kromě té otřesné růžové krásně hydratují rty a nezvýrazňují suchá místa nebo prasklinky. To odstín Innocence dělá s velkou oblibou. 
Na výběr je z mnoha a mnoha odstínů a pokud sháníte nějakou výletní rtěnku za rozumnou cenu nebo jen chcete experimentovat s odstíny tak určitě stojí za vyzkoušení. ;) 
Pro mě se odstín Vintage Look stane jarním favoritem na 100% a třeba i některá s Vás si najde jsou oblíbenkyni. :) 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)