9. června 2013

Nežiji jen make-upem TAG

Pro dnešek si dáme jen odpočinkový TAG na téma - Nežiji jen make-upem a doufám, že si užíváte klidnou neděli. :) Tak se na to rovnou vrhneme...

1. Koukáš na televizi? Jaký je tvůj oblíbený pořad, popřípadě seriál? 

Já v bytě televizi nemám a přesto, že už ji nevlastním téměř dva roky, tak ji vlastně ani nepotřebuji. Vše co chci vidět si najdu na internetu a to včetně zpráv, filmů nebo seriálů. Nejraději mám asi seriály a to spíš ty, které se točí kolem kriminálek, jako CSI Miami, Las Vegas nebo New York. Srdcovkou je pro mě Mentalista, protože se nemůžu dočkat, až se konečně přijde na to, kdo to je ten Red John! Naopak vůbec mě nechytil Dexter, Sex ve městě nebo Upíří deníky a podobně...




2. Vaříš? Jaké je tvé nejoblíbenější jídlo a dezert? 

Přesto, že bydlím sama, tak vaření úplně nemusím. Nejčastěji si dělám houbové rizoto a to i několikrát do týdne. Miluji i ryby, ale ty neumím upravit a to stejné platí i o mase. Pro tyhle dobroty si vždy udělám výlet k mamince, která je skvělá kuchařka! Naopak pečení je má silná stránka, ale co upeču - to nejím. Kdybych si měla vybavit to, co mám opravdu ráda, tak je to jednoznačně štrúdl a toho sním kdykoli jakékoli množství. :)



3. Vysněné povolání? 

To je záludná otázka, ale už od dětství koketuji s učitelstvím. Pokud se mi zadaří příští týden na přijímačkách, tak budu snu zase o krok blíže. Momentálně si vyjednávám dobrovolnickou činnosti v jednom Hospicu a láká mě i práce se závislými, ale pokud mě vezmou na VŠ, tak se přesunu ze zdejšího K-cantra do Ústeckého. :)


4. Ovládáš nějaký jazyk? Jakým jazykem by ses chtěla dorozumět? 

Mou silnou a zároveň slabou stránkou je angličtina. Rozumím vše, napíšu vše, ale mluvení je pro mě problém. Možná je to jen stud, protože nemám kde trénovat a nemám kolem sebe ani moc rodilých mluvčí a tak si často povídám anglicky sama se sebou. Tahle odpověď se váže k předchozí otázce, protože bych ráda studovala angličtinu pro výuku v kombinaci s českým jazykem.
Dorozumím se i německy a nechápu, proč se tolika lidem němčina nelíbí. Mě osobně mrzí, že ji neovládám lépe, ale až si zorganizuji čas, tak bych chtěla pokračovat nějakými kurzy. Vůbec mě neláká francouzština nebo italština...



5. Za co utrácíš v rámci kategorie "pro radost", když ne za make -up? 

Nejvíce utrácím za cigarety, žvýkačky a čaj. Nic mi neudělá větší radost než cigareta s hrnkem zelného nebo černého čaje. Denně vypiji až dva litry čajů a kromě něj a vody v podstatě nic jiného nepiji. Za žvýkačky utrácím opravdu denně, protože velké "rodinné" balení Orbitek padne za jeden až dva dny celé. Po ránu žvýkačku, po jídle žvýkačku, po cigaretě žvýkačku, po škole žvýkačku... Nežvýkám jen ve spánku. :)
Na druhou stranu moc neutrácím za oblečení, protože ho nakupuji v takových vlnách, kdy za jeden měsíc utratím několik tisíc a pak třeba půl roku nekoupím nic. :)


6. Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi? 

Záleží na situaci. :) Pokud jsem v okruhu přátel, tak je každý můj kamarád. Pokud jsem sama nebo mi ve společnosti není dobře, tak je každý nový člověk můj nepřítel. Na nové lidi si dávám velký pozor a jen tak někoho k sobě nepustím. :)

7. Čteš knížky nebo preferuješ internetové čtivo? 

Jak se to vezme. Není nic krásnější než vůně nové knihy a na střední jsem čtení propadla úplně, ale vzhledem k tomu, že sebou nerada tahám něco těžkého, tak mám spoustu knih ve dvou podobách. Jednu klasicky na čtení doma a druhou pdf verzi na cesty, abych mohla v klidu cestovat jen se čtečkou. :) Obvykle nečtu příběhy, takže bych těžko hledala oblíbeného autora nebo autorku, ale kdybych měla říct první jméno, které mě se četbou napadne, tak je to jednoznačně Nietzsche. :)



8. Co je tvá nejhorší a nejlepší vlastnost? 

Má nejhorší vlastnost je asi tvrdohlavost, protože obvykle nejsem ochotná ustoupit, když jsem si na 100% jistá, že mám v něčem pravdu. Na druhou stranu moje nejlepší vlastnost, kterou mám na sobě ráda, je jednoznačně dochvilnost. Když je pro mě řekne ve dvě, tak raději budu na místě dvacet minut před druhou, než minutu po. :)

9. Chodíš se večer bavit mezi lidi nebo preferuješ komorní společnost? 

Do svých devatenácti jsem prakticky nechodila nikam. Ne, že bych nemohla, ale večery a volný čas jsem trávila se svým já, cigaretou a knížkou. Poslední půl rok si to asi nějak vynahrazuji a není víkend, co bych seděla doma. Nevadí mi velká společnost, ale musí v ní být někdo, kdo sdílí můj vtip. :)

10. Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti by jsi rozdělila svůj volný čas? 

Já bloguji jen ve volném čase a  to pro radost a relax. :) Co bych ale ráda dělala častěji je plavání, ale mám kolem sebe jen houf lenochů a samotné se mi nechce... :)

Tak a to by bylo všechno k dnešnímu TAGu. :) Já doufám, že jste se trochu zabavili nebo pobavili a já se dnes loučím. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)