11. června 2013

Sleek tvářenka - Pomegranate

Ahoj všem! :)

Dnes se snad poprvé počasí umoudřilo a je na čase dodat světu trochu barvy. :) Moje závislost na tvářenkách je stále silnější a já pořád marně hledám ten pravý, vysněný odstín, který ale ne a ne najít. Nakonec jsem se rozhodla zkusit tvářenku značky Sleek, protože jejich paletky se stíny jsou za ty ceny bezkonkurenční a tak jsem stejnou naději vkládala i do tvářenek. :) 


Když jsem tvářenku vybalila z balíčku, tak jsem byla překvapená tím, jak je malinká. 



Bez problémů se vejde do dlaně, ale obal je jedním slovem krásný. V podstatě se jedná o miniaturku paletek na stíny a stejně tak je balení bytelné. Přes celé horní víčko je usazeno zrcátko na cesty. 




Dokonce tak bytelné, že jsem se do něj za Boha nemohla dostat a při dalším zoufalém pokusu jsem si do tvářenky rýpla nehtem. Za ten měsíc používání jsem se s trochou cviku naučila nedovírat ji, protože moje zničené nehty ji prostě neotevřou. 


Zvolila jsem odstín Pomegranate, protože klasických růžových a jiných barev mám mraky a všechny jsou jedna jako druhá. Volila jsem výrazný odstín i proto, aby při jemném líčení očí nebo rtů vynikly alespoň tváře a obličej dostal nějakou barvu. Tvářenka má celých 8 gramů a to je na nějaký ten měsíc používání až dost. 




Když jsem tvářenku otevřela poprvé, tak jsem byla trochu překvapená.. Tak výrazná barva? Nádhera... Odstín na fotce je naprosto odpovídající tomu, který na Vás reálně vykoukne z pod víčka. Nějak jsem při objednávce opomněla i to, že Sleek vyráběl primárně pro ženy tmavší pleti a tak i pigmentace bude hodně výrazná a ona opravdu je... :) 


I štětce po jednom přejetí po tvářence musím dávat pozor, abych neměla tváře příliš výrazné. Na slunci má tvářenka jemný odlesk, ale ne třpytivý - spíše metalický jemně do fialkova. Pokud ji nanesete hodně, tak ji jen s těží zapracujete do ztracena. Na tvářích bez make-upu nebo BB vydrží tak půl dne, ale pokud máte nějaký podklad, tak máte o zábavu postaráno až do večera. :) Při odličování se i v pozdních hodinách objeví na odličovacím tampónku a každopádně je to jedna z tvářenek s nejdelší výdrží. Při nabírání na štětec práší jen minimálně a při nanášení na tvář vůbec. A pokud jste úchylní na vůně tak jako já, tak Vás bude zajímat i to, že příjemně pudrově voní. :) 

Sehnat se dá například TADY nebo TADY kolem 170 kč. 

Tak a to je ode mě vše a já se loučím. :) 

2 komentáře:

  1. Ten odstín je opravdu výrazný. :D Jak říkáš,může vypadat překrásně. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Cena skvělá, barva famózní, ale na mě moc výrazná (nepochybuji ale, že by hc si vybrala jiný odstín), škoda toho otvírání. Líbí se mi velké zrcátko. No co dodat - hned bych řekla, že jde na seznam "co příště ve svém záchvatu koupím", ale teď jsem jednu vyhrála. Takže-píšu si, ale zatím prostě kupovat nesmím a nebudu. Nicméně něco bez třpytek potřebuji (moje Bourjois se dnes na slunci ukázala jako totálně nepoužitelná).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)