11. června 2013

Hakuro štětce 3.díl

A pro dnešek ještě jednou... Ahoj všem! :)

Dnešní podvečer jakoby vybízel k další radostné recenzi a prozatím jí ukončíme malý seriálek recenzí na štětce značky Hakuro. První díl je zde a druhý zde.

Už jsem si ze sortimentu českého e-shopu objednala úplně vše, co jsem chtěla a prozatím si dám se štětci pauzu. Teď bych Vám chtěla představit poslední čtyři kousky ze své sbírky, které se ke mě dostali před týdnem a mé nadšení z Hakuro štětců prostě neopadá a dlouho neopadne. :)


I když jsem v minulé části říkala, že si štětec na tvářenku nekoupím, tak jsem samozřejmě neodolala a mám ho. :) Teď mi odpusťte moje selhání a vrhneme se na to... 

 Hakuro H100


Jako první bych Vám chtěla představit štětec H100. Je to štětec určený na nanášení sypkých, minerálních a jiných pudrů a já nikdy štětec takového "malinkého" vzhledu neměla a tak jsem prostě neodolala. Přesto, že mám teď štětec na pudr od Sigmy, tak to prostě není ono. Za to s tímhle miláčkem se pudrování stane příjemnou činností. :) 


Štětec je neuvěřitelně hustý.. Vím, že to píšu u každého štětce, ale Hakuro mě nepřestane překvapovat a tento štětec je důkazem, že nás značka vůbec nešidí. :) 


Štětiny jsou jemné, husté a zpočátku mi trochu pelichal. Nakonec jsem se naštvala, několikrát za sebou jsem ho umyla v šampónu a je po pelichání. Asi se jen potřeboval zbavit špatně uchycených chlupů, ale nepelichal nijak závratně nebo snad tak, že by přišel o podstatnou část štětin. 

Štětiny jsou ze syntetického vlasu. Jeho délka je 4,2 cm. Na délku má štětec pouhých 7 cm a kovovou rukojeť.

Hakuro H56


A tady je můj malý hřích. Zamilovala jsem si štětec na pudrování očního okolí a tento je takový o dost větší bráška určený pro tvářenky nebo konturování. Jelikož tváře nekonturuji, tak je to můj pomocník při mé závislosti na tvářenkách všeho druhu. :) 


Štětec má tulipánový tvar a jemné štětiny. Tento zatím nepustil ani chlup a vše drží jak má. Používám ho na tvářenky každého typu, ať už jsou to klasické pudrové ne zapečené. Se všemi si poradí a nanáší je v jedné vrstvě bez šmudlání. 

Štětiny jsou ze syntetického vlasu. Jeho délka je 4,4 cm. Na délku má štětec 19 cm a dřevěnou rukojeť.

Hakuro H79


Dalším štětcem je štětec na celé víčko. Podobných štětců už mám asi pět a to od různých značek (Alverde, Sigma, For your Beauty...), ale takovýchto štětců není nikdy dost. Tento má o něco hrubší štětiny, ale opět je velmi hustý. Je lepší ho používat na stíny s menší prašností, protože jeho hrubé štětiny příliš sypkým stínům nesvědčí. Štětec má ale skvělý tvar a je střižen jakoby do "baculata", pokud mě chápete. :) 

Štětiny jsou ze přírodního kozího vlasu. Jeho délka je 1,3 cm. Na délku má štětec 18 cm a dřevěnou rukojeť.


Hakuro H78


A posledním štětcem je H78 - štětec na aplikaci stínu ve vnějším i vnitřním koutku a také podél spodní linie řas. Tento štětec je něco mezi pencil brushem od Sigmy a štětcem na koučové líčení od Essence. Má jemné a dobře střižené štětiny. Používám ho právě na nanášení stínu na spodní víčko i na vykreslení vnějšího záhybu víčka.

Štětiny jsou z přírodního vlasu a to konkrétně poníka. Jeho délka je 1,1 cm. Na délku má štětec 17,5 cm a dřevěnou rukojeť.

A to je na delší dobu konec této minisérie o Hakuro štětcích. Používám je denně a jsem ráda, že jsem se nechala touhle vlnou strhnout a pořídila jsem si jich dohromady už jedenáct. Mám takovou svou malinkou sadu, kterou jsem si složila právě z těch štětců, které jsem chtěla a nemám zbytečně ty, které používám jen minimálně a nebo vůbec. 

Opět zopakuji to, co jsem již několikrát napsala a to je to, že pokud váháte nad koupí těchto štětců, tak není  důvod váhat dál a klidně vesele kupte. :) Když je tak vidím všechny pohromadě a denně se s nimi líčím, tak musím přiznat, že trochu lituji nákupu Sigmy štětců, které pro mě nejsou ty pravé a kdybych měla volit znovu, ponechám si spokojeně Hakuro a nehledám dál. :) 

Už máte své Hakuro štětce? :) 






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)