12. června 2013

W7 paintbox - 77 očních stínů


Krásné středeční dopoledne všem! :)

Dlouho jsem tu nerecenzovala žádné oční stíny a dnes přišel čas představit Vám svou paletu 77 očních stínů od W7. Očí stíny mám ráda a kdybych mohla, tak skoupím paletky a palety všech druhů a velikostí. Bohužel  už je nemám téměř kam dávat, ale jak jsem pořád někde koukala po velkých paletkách z ebay a podobně, tak jsem zatoužila mít i svou vlastní. Vlastnila jsem jednu větší paletku od ELF, ale jednou už mi došla trpělivost se patlat s tak šílenými stíny a putovala dál ke kamarádce. Bohužel z ebay nenakupuji a když jsem někde narazila na pěknou paletku za dobrou cenu, tak buď byla vyprodaná a nebo bych ze stovky stínů využila deset. Netoužila jsem po paletce s šílenými barvami (žlutá, červená...), ale po paletce, kterou budu moc vzít sebou na cesty a bude použitelná pro více příležitostí. Nakonec jsem jednou projížděla MUAshop a tradááá... Láska na první pohled. :)


Od W7 mám jen a pouze jeden bronzer a s tím jsem víceméně spokojená a tak jsem s rozhodla vyzkoušet i stíny. Pro tuhle paletu hrály dvě základní věci a to cena (270 kč) a počet použitelných barev. 

Paleta obsahuje 77 stínů, které jsou ukryty v poměrně bytelném a jednoduchém pouzdře. Otevírání je takové - jednou se otevřu a pak desetkrát ne... Pozitivní je, že se Vám paleta sama určitě neotevře. 


V pouzdře najdete stíny, dva pěnové aplikátory a malinké zrcátko, které je úplně nahoře na horním víku. Bohužel je široké sotva dva centimetry a nalíčit se podle něj je trochu boj. 

Paleta obsahuje většinu stínů v různých odstínech hnědé a krémové a to je přesně to, co jsem hledala. Po pravé straně je pár stínů do modra a zelena. Některé modré jsou i pro mě použitelné, ale po zelených asi nesáhnu. 


Stíny jsou překvapivě jemně namleté a obsahují pouze jemný shimmer, který po nanesení není téměř znát. Výběr je opravdu pestrý a je zvláštní volit mezi hnědou, hnědou a hnědou. :) Ráda si mám z čeho vybírat a tahle paleta je skvělá právě pro experimenty. 


Tuhle část paletky používám nejčastěji. S těmito stíny lze udělat líčení na den i odpoledne a dokonce i na večer. 


Druhá polovina je pro mě v podstatě nepoužitelná až na poslední sloupeček, který má šedé a popelavé odstíny, které se dají kombinovat mezi sebou pro tmavší a výraznější líčení. Modré a zelené odstíny jsou krásné na dívání, ale při líčení se držím spíše při zemi a nemyslím si, že by mi zelená na očích seděla. 


Udělala jsem swatche jen osmi stínů pro představu pigmentace. 


Pigmentace není nijak valná a stíny jsou i dost prašné. Je lepší si první malovat oči, poté z pod víček odstranit napadané stíny a nakonec domalovat zbytek obličeje. Já paletu nekupovala pro každodenní líčení nebo jako stěžejní paletu mé kolekce, ale jen jako doplněk, který budu tahat na cesty místo UD nebo jiných, lepších palet, které by se mi mohli rozbít. 

Nanáším stíny klasickými štětci a ne aplikátory, protože jsou úplně na nic. S použitím aplikátoru stíny téměř nepráší, ale z aplikátoru na oko už nepřenesete téměř nic. Je lepší štětcem stíny jakoby "vklepávat" do víčka, než klasicky "roztírat", protože Vám na kůži vůbec nic nezůstane. Na fotkách jsou stíny bez použití podkladové báze a jejich výdrž je minimální. S bází jsou barvy o něco tmavší, lépe přilnou na víčko a vydrží tak půl dne. Určitě to nejsou stíny, které ráno nanesete a večer budou nepozměněné na Vašem víčku čekat na odlíčení. "Odlíčí" se sami během dne a to do záhybu víček, nebo prostě vyblednou. 

Kolem a kolem? Já jsem ale spokojená. Cena paletky je necelých 300 kč. Nečekala jsem zázraky a ty se taky nekonaly, ale s použitím báze a s trochou trpělivosti při líčení budu mít několik hodin dobré líčení. Určitě to není paletka pro profesionální líčení, ale jako záchrana nebo "experiment box" je to fajn paráda za pár korun. 

Tak a to by bylo ode mě pro dnešek vše. :) Pokud máte podobnou paletku tak budu ráda, když mi dáte dolů vědět, jak jste s takovými paletkami spokojené Vy.. :) 










2 komentáře:

  1. Ta kolečka jsou potěšením pro oko, to se musí nechat :-) ale raději si vystačím s mými třemi kvalitnějšími stíny (Inglot, Revlon) a undressed od MUA, které jsem dostala - moc je nepoužívám, ani z těch deseti všechny neužiju. Neumím to a vlastně jsem dospěla k tomu, že se mi to ani nelíbí...já raději ty rty :)
    Myslíš, že to někdy spotřebuješ, nebo bez šance? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je samozřejmě bez šance, ale šla jsem do toho nákupu s tím, že konečně budu mít paletku, kterou jsem chtěla a alespoň se budu doma denně kochat všemi těmi barvami a na duši mi bude dobře. :)

      Vymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)