5. července 2013

Dermacol Love Lips - balzámy na rty

Krásný pátek!

Dnes jsem tu s recenzí na balzámy značky Dermacol, které se v poslední staly hodně oblíbenými. Poté, co se tak dlouho čekalo, jestli se u nás objeví Maybelline Baby Lips, se Dermacol chytře chytl příležitosti a vtrhl do drogérií s "kopií" těchto balzámů a to s názvem Love Lips. Názvy balzámů jsou slovo láska v několika různých jazycích. Já namátkou koupila dva to konkrétně  02 Liebe a 03 Amore.


Obaly jsou jednoduché, plastové. Nikde nic nedrhne a drží kde má, takže já jsem spokojená. Víčka se překvapivě sama neotevírají a otevřít je, chce trošku zabrat. Co mi ale trochu vadí, je vizuální dojem z balzámu...


Srdíčka? No, dobře. Sice už mi není dlouho třináct, ale zkusím to nějak přežít. Pořád se přemlouvám, abych si konečně přestala říkat, že je to dětinské a změnila svůj postoj na roztomilé, ale moc mi to nejde. 

Oba balzámy jsou aromatické. Ten nalevo má vůni po broskvích a ten napravo po melounu, ale vůně jsou bohužel dost umělé a trochu mi vadí. Raději k nim nečuchám, protože nesnáším když je něco cítit umělou vůni ovoce. Nakonec ale nejsou balzámy na čuchání, ale na nanášení na rty, takže smrádek odpouštím. 


Balzámy jsou moc pěkně pigmentované. Při nanášení na ruku jsem prostě nemohla dosáhnout té pigmentace, kterou balzámy předvádí na rtech. Nevím, čím to je, ale můžu přísahat, že na rtech jsou poměrně dost výrazné. Zvláště pak odstín 03. 

Co ale musím moc moc pochválit, je hydratační schopnost. Je to taková balzámo-rtěnka v jednom a na rychlé nalíčení, třeba jen k řasence, je to skvělá volba. Ať dodržují pitný režim jak můžu, tak se prostě nemůžu zbavit suchých a popraskaných rtů. Moc tomu nepřidává ani moje záliba v okusování vlastních rtů, ale tenhle balzám je super příjemný. 

Balzám má navíc SPF 15, což je pro nadcházející léto výhodou. Výdrž je taková, jakou bych asi čekala. Nevydrží celý den a nevydrží ani půl dne. Barva se vytratí celkem rychle, ale rty zůstanou ještě dlouho hydratované. Pokud nebude čas na zdlouhavý peeling rtů, balzám a čekání, než budu moc nanést rtěnku, tak určitě sáhnu po tomhle. Jen opatrně s nošením ven ve vyšších teplotách, protože balzámy tají rychlostí blesku. :) 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)