7. července 2013

Tenkrát poprvé ...

Před pár dny mě Veronika z blogu Cosmetic Jam označila v jejím příspěvku Tenkrát poprvé. I pro mě je to historicky poprvé, co mi někdo dal tzv. "babu" a já Vám dnes přináším článek o jedněch z prvních výrobků, které jsem na začátku své "kosmetické kariéry" používala a vzhlížela k nim jako k luxusu. :)

Předem bych chtěla říct, že první experimenty s líčením jsem podnikala kolem třináctého roku věku. Začínala jsem v mámině kosmetické taštičce a pokračovala přes její skříň. Velkou radost z toho mamka neměla, ale vydupala jsem si to jako část své nezbytné prepubertální seberealizace a bylo vymalováno. Měla jsem opravdu jen pár věcí, které mi navíc pořizovala mamka, protože já byla úplně ztracená. Doma mám jen čtyři, které můžu s čistím svědomím označit za opravdu ty první a dokonce si se k nim i stále vracím...


Dva produkty jsou značky Avon, jeden Labello a poslední Gabriella Salvete. Není to tak, že bych tyto produkty měla sedm let doma, ale stále se k nim vracím a mám je ráda. 


Jako první mě určitě napadly bronzující perly od Avonu. Ty mi mamka pořídila, abych nebyla pořád tak bledá a já je přitom tak nesnášela! Když jsem se jich konečně minulý rok zbavila tím, že jsem je vyhodila, tak moje zlatá maminka mi nové pořídila po stromeček... No. Ne, že by byly špatné, ale já to s bronzery moc neumím a už vůbec ne s bronzujícími perlami. Letos jim zkusím dát šanci, pokud si trochu opálím obličej, ale určitě to není nic, co bych si pořídila sama a s radostí. 


Další věcí je balzám na rty od Labello. Co si pamatuji, tak moje rty byly suché a já to zachraňovala balzámy. Tenhle jediný mám doma asi po sté a tahám ho všude sebou. Mám celkem tři a to jeden do tašky, druhý do batohu a třetí na doma do šuplíku. Krásně voní a jemně barví. Labello balzámy jsou pro mě sázka na jistotu a mám jich několik a v několik různých vůních, ale co si pamatuji, tak tento balzám byt to první, co jsem si n rty pořídila. 


A vrháme se dále na Avon...


Tentokrát je to moje první rtěnka, kterou mi pořídila také mamka a skvěle se mi trefila do odstínu. Já sama Avon nevyhledávám, ale znáte to... "Ženský v práci..." No, ovšem tohle je má láska. Má první rtěnka, kterou  jsem hrdě nosila kdykoli a kamkoli. Skvělý odstín, fajn výdrž a žádné třpytky. 


Momentálně mám asi třetí a jsem moc spokojená. Když nevím, co na rty nanést, tak sáhnu po téhle krásce. Nikdy se s ní nemůžu splést. Mám ji v odstínu Rich Berry a miluji její vůni! 

A poslední ... 


Dalo by se říct můj svatá grál. Má první tužka na oči, kterou do dnes nedám z ruky. Jako mladší jsem se líčením stylizovala do hudby, kterou jsem poslouchala a poslouchám stále a černě orámované oči jsou hříchem každé slečny, které s líčením začíná. Stejně tak jsem dopadla  i já a tahle tužka se stala mou věrnou přítelkyní na cestě k lepším zítřkům. Nikdy jsem jinou černou tužku nepoužila a nikdy ji na nic ani nevyměním. 


Je skvěle měkká, fantastická výdrž a přijatelná cena. A co je úplně nejlepší? Je vysouvací! Bože, jak já nenávidím ořezávací tužky.... Dříve jsem spotřebovávala jednu do měsíce, protože moje oči alá budu Marylin Manson byly na denním pořádku. Samozřejmě s odstupem času bych si raději nafackovala, ale mládí má každé jinak divoké. :) Teď je mou pomocnicí co se linek týče a je to má TOP, která mi zůstala od "dětství". 

Tak a to je konec. :) Děkuji Veronice, že mě nechala zavzpomínat na své mládí a smrtelné hříchy. :) 









1 komentář:

  1. wwooow :-)
    Náhodou jsou to docela dobré produkty, dokonce je využiješ! :-D To mě ty moje přišly jako takové věci trochu mimo :-D
    ta rtěnka - obdiv, že jsi nosila hned takovou barvu. Já k výrazným barvám spěla několik dlouhých let!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)