25. července 2013

Ladybox červenec 2013 Just Married

Ahoj všem!

Předem se omlouvám, že články moc nepřibývají a nebudu to svádět na nedostatek času, protože čas je, ale chybí mi něco mnohem závažnějšího - inspirace. Přesto se mi ale dostala do rukou věc, která si svůj článek a trochu mého názoru zaslouží a to je první (Senza)Ladybox.

Blogy už se jistě plní články o téhle krabičce, ale i já bych ráda trochu přispěla svou troškou do mlýna. A abychom to neprotahovali, tak jdeme na to. :)


Dlouho dopředu se vědělo, že název krabičky bude Just Married. Docela jsem přemýšlela, jakého balení se dočkáme, protože s takovým podtitulkem většinou přichází i malá obměna vzhledu. Jsem moc ráda, že si box zachoval obdélníkový tvar a tvrdost materiálu, protože lehké krabičky od Senzaboxů mě přiváděly k šílenství. :) Nesnáším měkký kartón! 
Ze Senzaboxu přebral inovovaný box logo, kterým je potisknutá celá krabička. Vypadá to moc hezky a sympaticky, ale na co jsem se nejvíc těšila, byl samozřejmě obsah. 


Celý balíček váží téměř kilo a když jsem ho otevřela, tak už od pohledu jsem tušila, že budu nadšená! 


Tentokrát na mě v boxu čekalo celkem devět produktů. Nikdy neotvírám dopis dřív, než si prohlédnu všechno, co na mě z boxu vyskočí a tentokrát bylo opravdu co prohlížet. :) 


Palmolive - sprcháčů přes léto spotřebuji hodně, protože se myji i několikrát denně a zjistila jsem, že ty od Baley, které jsem měla tak moc v oblibě, mi už prostě nestačí, co se hydratace týče. Tenhle sprcháč má krásnou svěží vůni a obsahuje výtažky z arganového oleje a mandlového květu. Měl by zajistit i dostatečnou hydrataci a protože mám dobré zkušenosti i s jinými sprcháči této značky, tak za mě určitě palec nahoru, protože tohle se nikdy neztratí. :) 


Rituals sprchová pěna Tai Chi - tohle byla jedna z věcí, které mě zaujala hned na první pohled. Za prvé má pěna úplně nádherný obal a za druhé se kolem Vás rozvine příjemná voně, jen co sundáte víčko. Jako další věc do sprchy, kterou nemám vyzkoušenou ráda beru všemi deseti a oceňuji i cestovní balení, které se vejde do každé tašky. :) 

 i + m Naturkosmetik Berlin - 100% přírodní šampón bez sulfátů, silikonů a čehokoli  jiného v cestovní verzi. Obecně mi přípravky na vlasy bez silikonů strašně cuchají vlasy a mám pocit, že se mi i o dost rychleji mastí, ale třeba bude tohle výjimka, která mile překvapí. I před přelepku na tubě je cítit příjemná citrusová vůně, která je podobná mému oblíbenému parfému a protože tuhle značku vůbec neznám, tak ráda vyzkouším. Pro mě je padesáti mililitrové balení na dvě nebo možná tři použití, ale já většinou vidím jasné výsledky už po prvním použitím, kdy buď vlasy rvu hřebenem nebo jdou česat krásně sami. :) 


Libetit - přírodní ručně vyráběné mýdlo se solí z mrtvého moře. To si já teda nechám líbit. :) Mám tyhle věcičky hrozně ráda a když jsem jednou v Praze vlezla do nějakého krámu, kde prodávaly krájená a ručeně dělaná mýdla, tak se můj rozpočet povážlivě ztenčil. Tohle je opět příjemná cestovní velikost, ale já si ho vychutnám v pohodlí domova a začnu asi rovnou dnes. Přes obal cítím opět něco jako citrusové plody. Dá se použit i na obličej, ale zatím na to nemám dost odvahy. :) 

Macadamia - tuhle značku a tento výrobek asi většina blogerek zná. Já neměla tu možnost nikdy vyzkoušet, ale není to tak dávno, co jsem na jednom blogu četla, že je to vlastně úplně běžná maska a za ty prachy to nestojí. Já určitě ráda vyzkouším a později podám podrobnější názor. :) 


A teď se dostáváme k té nejoblíbenější části a to je dekorativní kosmetika. 

Famous - o téhle sadě na obočí jsem psala recenzi TADY a teď mi doma přibila ještě jedna, které budu muset najít majitelku. Kdybych ji už nevlastnila, tak bych z ní měla obrovskou radost, protože jsem po ní dlouho pokukovala, ale teď se to obešlo bez jásání. Každopádně za mě je tahle sada výborná a pokud stále hledáte set pro úpravu obočí za přijatelnou cenu, tak tohle je za mě super tip. 

L´Oréal - fix na oči a já linky nepoužívám. :( To je moje smůla, protože mým očím prostě nesedí, ale kvůli téhle tužce se překonám a prostě je vyzkouším! L´Oréal se neřadí mezi nejlevnější drogérkové značky a já se u jejich stojanu ani nezastavuji, takže jsem ráda, že mám možnost vyzkoušet něco od této značky. :) 

Yves Rocher - personalizovaný produkt v podobě rtěnky. Já dostala odstín 11 rose péttilant a je to příjemná, lehce do růžova barvička, kterou se mi ale nepovedlo vyfotit, ale alespoň trochu vypadala věrohodně. Budu muset počkat na lepší podmínky pro focení, ale určitě se dočká samostatné recenze. Velkou předností této rtěnky mají být její vysoce hydratační účinky a jako každou ženu mě rtěnka potěší. Možná po vyzkoušení přestanu tak zarytě nesnášet YR kosmetiku, která mi nic neudělala, ale je mi krajně nesympatická. 


A nakonec sladké překvapení v podobě kukuřičných chlebíčků. Tyhle svačinky já můžu a ihned po nafocení propadly svému osudu. Výborná sváča k vodě a za mě příjemné překvapení kosmetického boxu. 

Tak a to je vše. Sečteno a podtrženo - bomba. Já jsem nadšená. Možná jsem čekala něco jiného, ale kvalitativně tenhle box předčil má očekávání. Pro rychlé shrnutí v bodech: 

- mýdlo miluji na první pohled 
- linky jsou univerzální a využije je drtivá většina a je jen můj problém, že je nepoužívám
- rtěnka potěší za jakýchkoli okolností 
- sada na obočí je opět super věc a tým boxu nemůže rozesílat každé dotazy typu "A nemáte to už?" 
- sprcháč se hodí vždy
- šampón ráda vyzkouším, protože vlasové produkty dost střídám 
-sprchová pěna je věc, kterou mám v ruce poprvé a těším se na ni 
- maska na vlasy se neztratí a alespoň mám možnost vyzkoušet, než abych koupila plné balení, které by mi nevyhovovalo 
- a sladká tečka nakonec podtrhla skvělý pocit z celého boxu :) 

A já si myslím, že se fúze docela povedla a už jsem si objednala i box na srpen, protože doufám, že Ladybox bude pokračovat v nastavené laťce. :) 

Mějte se krásně a budu ráda za Vaše názory na tenhle boxík. :) 









7 komentářů:

  1. Děkuji za recenzi:-)
    Hledala jsem nějakou recenzi tohoto boxu, protože je to můj první a byla jsem trochu rozpačitá, ale ani jsem nevěděla proč:-)) Předně mi v boxu nepřišel dopis -popis výrobků. Takže jsem vlastně nevěděla, na co ta paletka je-myslela jsem zprvu, že oční stíny:-) Rtěnka mi přišla tmavě růžová (špatně) a linky nepoužívám. Ale asi je taky zkusím, třeba na večer:-)
    Takže děkuji i za recenzi paletky na obočí, už jsem ji vyzkoušela a nakonec jsem moc spokojená:-)) Jen ještě nevím, jestli si srpnový objednám. Ale zase by bylo na co se těšit:-)že...
    Elen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chybějící dopis by pro mě byla docela zásadní chyba, protože pokud dostane jeden TO, tak druhý by měl dostat TO samé. Mě se to naštěstí nikdy nestalo, ale určitě bych z toho nebyla nijak nadšená. Bohužel, Ladybox je stavěn na ručním kompletování a tak jsou takové chyby vlastně pochopitelné.
      Každopádně paletka na obočí se dá použít i jako oční stíny. I já sama jsem to tak několikrát udělala, když jsem někam jela a zabila jsem tak dvě mouchy jednou ranou. :)
      S těmi rtěnkami je to taky takové nijaké, protože když jsem v dotazníku zaškrtla výrazné barvy, tak mi přišla hit pink rtěnka a když jsem zaškrtla, že tedy barvy neutrální, tak mi přišla zase světle růžová. :D Já používám buď Nude barvy nebo barvy do fialova, protože jiné mi nesedí :D
      A s těmi linkami jsme na tom také stejně, ale alespoň je zkusím a třeba tomu přijdu na chuť. :)
      A moc děkuji za komentář. :)

      Vymazat
  2. Můj první box a moc se mi líbí :) Mýdlo jsem dostala s aloe vera, kardamomem a pomerančem a už jsem zkoušela na odlíčení a super :) Linky a set na obočí se mi hodí, rtěnku mám ve stejném odstínu jako ty a jsem nadšená, hned jsem si jí zamilovala. Cestovní balení využiju určitě, maska na vlasy se mi zamlouvá, já naopak na Macadamii četla jen samou chválu. Sprcháč poputuje k mamce, mě zatím Balea vyhovuje :D

    OdpovědětVymazat
  3. Blogerka InYourFaceBeautyblog dostala v boxu navíc ještě tekuté stíny Lambre.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, čím to je, protože už vím od více lidí, že dostali něco navíc a to právě Lambre, ale nijak mě to nemrzí, že je nemám, protože jedny jsem už dostala a znovu je nepotřebuji. Možná to zase byla jen ta náhodná akce, kdy v některých boxech pár lidí dostane něco navíc. :)

      Vymazat
  4. Tentokrát jsem box neobjednávala a ani mě to moc nemrzí - asi bych z toho sice většinu věcí využila, ale nenastalo u mě žádné aaach, to je zajímavý výrobek, ten musím mít.. Třeba Palmolive, který seženu i u babičky na vesnici v obchodě podle mě do boxu, který spousta lidí kupuje, aby vyzkoušela nové věci, nepatří.. Největší radost bych měla asi ze setu na obočí a šamponu. Jinak k tomu, že se ti po věcech bez silikonů mastí vlasy - ono to bude možná tím, že dáváš moc velké množství (lahvička 50 ml na 2-3 použití u těchto věcí velké množství opravdu je) - ony tam bývají místo silikonů většinou olejíčky apod. a s těmi se musí mírně - taky jsem měla u prvních přírodních věcí na vlasy podobný názor jako ty než jsem vychytala právě to množství :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím Palmolive ti naprosto rozumím, ale myslím, že to nebylo rozhodně myšleno jako stěžejní produkt. Kdybych dostala Malmolive, Cornies a nějaký vzoreček, tak asi vyletím z kůže, ale takhle to beru spíš jako příjemný a upotřebitelný bonus. Navíc myslím, že je to teď snad i novinka a běží na to reklama v telce, takže ráda vyzkouším. :)
      S těmi šampóny je to jak kdy, ale když jsem zkoušela menší množství, tak mi to vlasy vůbec neumylo a když větší, tak je mám potom nijaké. Prostě zplihlé a těžké. Mám hodně mastné vlasy, tak nevím, jestli mi to nesedí třeba jen proto, ale třeba bude tenhle šampón světlá výjimka. :)

      Vymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)