19. července 2013

Catrice 050 Twinkle In The Eye paletka stínů

Ahoj všem!

Po kratší odmlce jsem tu s krátkou recenzí na mou první zkušenost s Catrice očními stíny. Při čekání si čas zkracuji většinou prolézáním obchodů a nejlépe drogerií a v Rossmannu měli pro jednou narvaný výprodejový stojan až k prasknutí a na vrchu na mě smutně koukaly právě tyto stíny.


Moje radost z úlovku se zdvojnásobila ve chvíli, kdy jsem si uvědomila, že cca tři dny před tím jsem si pořídila svetřík, který je ve stejných barvách jako vrchní dvě. 

U pokladny jsem zjistila, že stíny mě vyšly na pouhých 29 korun a moje spokojenost byla kompletní. 

Doposud jsem od Catrice žádné stíny nevyzkoušela a od té doby, co mám už čtyři paletky od Urban Decay, tak jsem se po nových ani nedívala. Občas jsem sice už po Catrice pokukovala, protože se mi moc líbí design téhle značky, ale nikdy mě úplně neoslovila kombinace barev. Tentokrát to byla láska na první pohled. 

Ale už k samotným stínům. Ty mě příjemně překvapily velmi dobrou pigmentací. 


Vůbec mi nevadí, že nejsvětlejší barva je méně výrazná, protože se skvěle hodí pro rozjasnění vnitřního koutku. Pro denní líčení ani nevyhledávám výrazné barvy a právě perleťová s modrou jsou spolu dokonalá kombinace. 

Při nanášení malinko práší, ale nic, co by nedělal i Sleek nebo MUA. Dokonce i některé Urban  Decay umí zaprášit tak, že mi občas stoupne tlak. 

Zkoušela jsem s bází Artdeco i Urban Decay a výdrž je skvělá. Přijde mi, že Artdeco stíny více vybarví a podtrhne, ale výdrž je u obou stejná. 

Za mě je to absolutní spokojenost. Za ty peníze bych hledala chyby těžko a musím říct, že po delší době jsem objevila poměrně kvalitní drogérkové stíny. :) 

Za mě pro dnešek vše a přeji klidný pátek. :) 


2 komentáře:

  1. Vypadají skvěle, já si brousím zuby na stejnou paletku, ale v jiných barvách, ale pořád se držím, protože stínů mám tolik, že je do konce života nevypotřebuju.:-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto tě chápu, protože při pohledu na všechny svoje paletky mám chuť na sebe zavolat nějakého zřízence se svěrací kazajkou. :D Ale když ono to všechno vypadá tak krásně.. ♥ :D

      Vymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)