13. července 2013

Sleek trio tvářenek Candy Collection

Ahoj všem!

Dnes je konečně trochu přijatelné počasí a nasmaží sluníčko jako blázen a já jsem tu dnes s recenzí na trio tvářenek od Sleeku. Bývala bych možná odolala, ale když jsem zjistila, že Madalenka naskladnila pouze jednu paletku a navíc je to jen limitovaná edice...no, tak jsem ji prostě musela mít! Jedná se o trio tvářenek z limitky Candy Collection v odstínu Sweet Cheeks. Kdo čte můj blog tak ví, že z tvářenky Pomegranate jsem byla více méně nadšená a byla jen otázka času, než si pořídím nějakou další. Tria tvářenek se mi moc nelíbila a barvy v paletkách jsou moc odvážné nebo bych využila jen jednu, když se ale objevila tahle, tak jsem se zamilovala na první pohled.


Obal je klasický Sleeku vlastní. Matný černý obal s lesklým nápisem se mi nikdy neokouká a kdybych mohla, tak bych ve stejném obalu skladovala všechny své kosmetické poklady. Oba je pevný a víčko je drží v pantech tak jak má. 


Po otevření na mě vykoukly tyhle tři krásky. Sice to se mnou málem švihlo, protože i když jsem si předtím hledala swatche, tak jsem si nemyslela, že barvy jsou vážně tak jasné. 

První z tria je tvářenka krémová. Je opravdu šíleně moc pigmentovaná a stačí se jí jen dotknout prstem a máte dost barvy na obě tváře. Je to má první krémová tvářenka a budu se s ní muset naučit pracovat, ale dost se bojím právě toho, že ji nebudu umět rozetřít dostatečně na to, abych vypadala alespoň přijatelně. 

Prostřední tvářenka je důvod celé koupě. Je klasicky pudrová a má krásnou lehounce fialovou barvu. Pořád to sice není úplně to, co si moje duše vysnila, ale už se pomalu dostávám k té barvě, kterou bych si jednou chtěla pořídit. Velké plus je i to, že je tvářenka matná. Poslední dobou, když narazím na přijatelnou tvářenku, tak jsou v ní třpytky a to já už nechci. 

A poslední tvářenka je oranžovo růžová s jemnými třpytkami. I tahle tvářenka je pudrová, ale po rozetření ze třpytek zůstává jen jemný odlesk. 


Co do výdrže tak jasně vede tvářenka krémová. Když jsem se ji po focení snažila smýt vodou v umyvadle, tak jsem měla smolíka. Pustí micelárkou, ale až tak na čtvrté přejetí tampónkem. Včera jsem v terénu provětrala Dolly Mix a trochu mě zklamalo, že po třech hodinách nebylo po tvářence ani stopy. Jestli má podobnu výdrž i Cupcake, tak jsem docela překvapená, protože Pomegranate vydrží v pohodě půlku dne. 


Textura pudrových tvářenek je hodně jemná. Krémová tvářenka nebude vadit ani mé mastné pleti, protože po nanesení na kůži změní konzistenci. Přestane být mastná a dá se štětcem rozetřít stejně jako kdyby byla pudrová. 

Tohle je za mě tak půl na půl. Určitě jsem doplnila do své sbírky odstíny, které v ní ještě nemám a z barev jsem nadšená, jen mě opravdu zklamala výdrž, kterou bych čekala o dost lepší. Pokud jsou na tom s výdrží stejně i další tria tvářenek, tak je klidně oželím. 

Ode mě by to bylo vše a přeji krásný zbytek soboty. :) 




2 komentáře:

  1. to je hezké, barvy se mi dost líbí, ale asi bych to nevyužila a mám pár tvářenek, zatím stačí..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to zas taková hitparáda, jako jsem si myslela a i já bych se bez ní možná obešla.. :)

      Vymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)