10. července 2013

Himalaya krém & mycí pěna

Krásnou středu všem...

Dnes si dáme trochu pečující kosmetiky, která mě moc mile překvapila a u které nějakou dobu určitě zůstanu. Nevím, jak moc je Vám známá značka Himalaya a tak se můžete ZDE dočíst více, přímo na jejich webovkách.



Já jsem na Himalayu narazila poprvé v Albertu, když jsem potřebovala sehnat mastnější krém na suchá místa na rukou a natrefila jsem na ni právě v době, kdy na celý sortiment probíhala slevová akce třicet procent. Protože jsem spěchala, tak jsem samozřejmě nečetla etiketu a vzala první krém, který jsem viděla. Až doma jsem zjistila, že se jedná o krém na obličej. Až do května mi ležel v šuplíku, ale pak jsem zjistila, že moje pleť potřebuje přes noc jinou péči než tu, kterou ji dávám přes den. Používala jsem krém od Nivei proti akné, ale na noc mi to nestačilo. Přesto, že mám pleť mastnou, tak se mi přes den loupal nos a tváře. Kdo čte můj blog tak ví, že korektorem skrývám jizvičky a rozšířené póry na tvářích a černé tečky na nose. No a na kůži s šupinkami se korektor nanáší dost špatně a hlavně to vypadá dost odpudivě... No a tak jsem jeden večer zkusila právě hydratační krém.


Jaké bylo překvapení, že moje pleť se vůbec nebránila. Vsákla do sebe vše co šlo a zůstala jemná. Ráno nebyla o nic mastnější, než obvykle, ale jako bonus byla stále jemná a po šupinkách žádné stopy.  No a tak jsem mazala každý večer. Akné se nijak nezhoršilo, ale celkový stav pleti byl lepší. Teď tento krém používám i přes den, pokud nanáším právě korektor nebo BB a...? Paráda! Bála jsem se přemašťování pleti, ale nic takového se nekonalo. Stačí pleť přepudrovat matujícím pudrem a na půl dne  mám vystaráno. Poté stačí přepudrovat jednou během dne a do večera je má pleť spokojená. 


Fotka je už starší a momentálně mi v kelímku nezbývá už téměř nic. V LB byl krém od Mixy a tak ji vyzkouším a když se neosvědčí, tak se určitě vrátím k Himalaye. 


Krém má příjemnou jemnou konzistenci a slabé aroma. Je z něj cítit příroda a možná i nějaké ty bylinky, ale těžko se to popisuje. Příjemně hydratuje a přesto nemastí a rychle se vsakuje. Používám i přes oční víčka, která mi poslední dobou dávají najevo, že je dost zanedbávám. Nikde nepálí a ani neštípe. 

S tímhle krémem jsem moc spokojená! Přesto, že mám pleť mastnou, tak není dobré se jí pokoušet za každou cenu vysušit. Právě proto, že pleť nemá potřebnou hydrataci, tak se sama přemašťuje a zvyšuje produkci kožního mazu. Zvláště kolem pupínků, kde se tvoří suchá místa, je lepší nanést hydratační krém, aby se pleť rychleji obnovovala a nedělala ošklivé stroupky.


Po dobré zkušenosti jsem si musela zaběhnout pro něco dalšího a to mycí pěnu na obličej. Používám ji po pleťové masce, abych pleť dočistila a nebo samotnou, abych ji šetrně zbavila přebytečného mazu. 


Na jedno pumpnutí získáte pěny dostatek na celý obličej, ale pokud nejste šetřílci, tak já osobně používám alespoň tři. Pleť je po použití jemně vyčištěná. Nejedná se o žádné hloubkové čištění, ale pro někoho, kdo nesnese peeling nebo je pro něj příliš invazivní, tak je tohle skvělá volba. Vůně je podobná krému, ale co mi malinko vadí je fakt, že tahle pěna opravdu trochu vysušuje. Není to tak, že bych po použití měla pleť napnutou, ale cítím, že jí něco chybí. Když ji poté namažu krémem, tak je to v pořádku, ale nemám moc ráda pěny, které vysušují. Kdybych měla voli mez touto a pěknou od Ryoru, tak volím Ryor, který nevysouší ani trochu. 

Uf, a to je pro dnešek konec. Musím říct, že by mě ani ve snu nenapadlo, že mé pleti bude vyhovovat právě hydratační krém, protože jsem stejně jako většina hrdých majitelek problematické pleti měla za to, že taková pleť se musí za každou cenu vysušit! Cena výrobků se pohybuje okolo sto koruny a často na Himalayu bývají různé slevy. Já jsem ji zatím nikde jinde než v Albertu neviděla, ale snad se brzy dostane o do drogérií. Teď pokukuji ještě po peelingu, ale zatím jich mám slušnou zásobičku a tak s tím zatím počkám. :) 





5 komentářů:

  1. Himalayu z celého srdce miluju! Už dlouho si brousím zoubky na tuto pěnu, ale teď mě zklamalo, že vysušuje (málo, ale přece), stejně asi neodolám, protože mi pěny došly, a koupím si ji, když tak ji použiju místo pěny do vany, jak to dělám, když mě nějaký takový přípravek zklame :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě byla tahle značka velkým překvapením a mrzí mě, že je kolem mě dostupný pouze dost omezený sortiment. S tou pěnou je to jak kdy... Mám pocit, že když ji používám denně, tak opravdu pleť vysuší, ale pokud po ní sáhnu třeba v rozmění dvou nebo tří dní, tak je vše ok. :)

      Vymazat
    2. Tak až budu mít nějaké peníze navíc, tak to zkusím. Ještě jsem snad nenarazila na ideální pěnu pro mou pleť, vždycky jsem časem zklamaná, třeba mě tahle překvapí :-)

      Vymazat
  2. Velký výběr této kosmetiky maji na www.ehop.rudorfer.cz.

    OdpovědětVymazat
  3. A také v Intersparu je k dostání. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)