25. listopadu 2013

Aussie v České republice a dočasný život s devíti prsty

Krásně ráno  všem! :) 

Pravidelné přispívání na blog mi úplně nevyšlo, ale snad se mi vyšetřit trocha času a nějaký ten článek se objeví alespoň dvakrát do týdne. :)

Posledních pár dní bylo neuvěřitelně hektických a přesto, že jsem nafotila fotky k nejméně deseti článkům, tak nejsem schopná žádný sepsat. Sešlo se mi doma pár novinek, které bych pro Vás chtěla zrecenzovat a také nové vydání LB, které jsem nebyla schopná za poslední dva dny ani rozbalit a to už většinou trhám krabici při cestě z pošty... Určitě se můžete těšit na články o dekorativní kosmetice a také o lacích na nehty, protože poslední měsíce se moje maniakální sklony přesunuly od tvářenek spíše ke zdobení nehtů. 

Teď ale trochu k druhé části nadpisu. Bohužel, aby toho nebylo málo, tak jsem si před pár dny přibouchla ukazováček do těžkých vchodových dveří, okamžitě se sama s pláčem odvezla do nemocnice a pak jsem jako srab utekla z pohotovosti, jakmile přišlo na řeč šití. Doma jsem prst poctivě vyčistila, namazala, zalepila a doufala, že se do nemocnice už nebudu muset vrátit. Naštěstí moje každodenní péče pomohla a rána krásně srůstá i bez stehů. Teď už se jen modlím, aby se ztratila modřina, která se objevila i pod nehtem a všechno to konečně přestalo tak šíleně bolet. Jako řidiči mi ukazováček levé ruky docela chybí a vaření, vysávání, mytí vlasů a v neposlední řase i psaní na počítači je pro mě teď docela problém. Bohužel jsem se nemohla zúčastnit jedné  důležité zkoušky z profesionálního ovládání klávesnice, protože s tímhle handicapem by moje výsledky byly asi dost žalostné, vzhledem k tomu, že zrovna ukazováček při psaní používám nejvíce. Jsem dokonce tak nešikovná, že když už konečně bolest poleví, tak se mi povede si prst omylem strčit do kapsy, přisednout si ho a tak dále, takže následuje jen bolest, nadávky a bolest. 
Na druhou stranu je tu i pár pozitivních novinek a o třeba nové pracovní místo, na které v brzké době nastoupím a s tím spojené nákupy, protože mi ve skříni zoufale chybí nějaké elegantnější a přesto pohodlné kousky :) 

Konečně ale o tom hlavním. Předpokládám, že už snad většina z Vás zaregistrovala tu super novinku, ale pokud ne, tak 3, 2, 1, teď - Aussie v DM! Ano, konečně i v ČR seženeme Australskou péči o vlasy běžně v drogériích. Zatím je k dostání jen velmi omezený sortiment, ale časem se snad rozšíří a moje dušička bude zase o něco šťastnější. 


Já jsem dlouho pokukovala po balzámu 3 Minute Miracle, protože se na mě z každé strany valily vesměs nadšené recenze, ale nakonec jsem ho dostala darem od kamarádky za menší studijní výpomoc. 


Samozřejmě jsem zajásala, nafotila ještě nepoškozené a vrhla se na zkoušení, abych si mohla udělat vlastní názor. Používala jsem jen asi třikrát do týdne  a nanášela jen do délek vlasů, nikoli k pokožce. Obvykle jsem nechávala působit i déle než tři minuty, ale přesný čas jsem nepočítala. 


Balzám má obsah celých 250 mililitrů, což nějakou dobu podle délky vlasů určitě vydrží. Já jsem se s používám hodně krotila, protože jsem nevěděla, že se Aussie blíží i k nám a budu si ho moc koupit kolik jen budu chtít. Přiznám se i k tomu, že o složení jsem si nepřečetla zhola nic a jestli je balzám napěchovaný parabeny a podobnými složkami, tak je mi to vcelku i jedno, protože zrovna u produktů na vlasy je u mě nejdůležitější účinek a ten se dostavil. 


Asi nemá cenu se nějak blíže zaobírat balením, které každý nejspíš zná ze stovek dalších recenzí, ale docela odlišných názorů se dočkalo dávkování. On je balzám tak trochu bez víčka. 


Dávkovač chrání jen plastová membrána, takže při mytí vlasů nemusíte nic odšroubovávat nebo zacvakávat. Stačí jen zmáčknout a vymáčknout tolik balzámu, kolik potřebujete. I když jsem se už stokrát přesvědčila, že balzám prostě nevyteče, tak ho stejně jako pojistku stavím v koupelně dávkovačem nahoru. 

Balzám je konzistencí dost hutný. Když jsem ho poprvé měla v ruce, docela jsem se bála, aby vlasy nezmastil a nezatížil. Už při nanášení do vlasů je cítit, jak se vlasy poddávají. Párkrát je tak pročesu prsty a nechám působit 
Vymývá se z vlasů poměrně snadno a nechává je uhlazené a jemné. Při rozčesávání jsem neměla problém s žádnými zacuchanými chomáčky. 

Ona přece jen přítomnost parabenů a dalších podobným složek mě v šamponech spíš láká. Bohužel mám vlasy jemné a jakmile je umyji sebe šetrněji šamponem bez parabenů, tak nemám šanci je rozčesat, půlku vlasů si vytrhám a ráno mám vlasy suché a polámané. Šampony a další přípravky s parabeny a silikony mi tohle nedělají. 

A teď vůně... Příjemná, ale nevím, kdo z Vás v tom opravdu cítí žvýkačku? Nosem jsem ji hledala marně, ale kdybych měla vůni k něčemu přirovnat, tak mě nic nenapadá. Je sladší, ale neřekla bych žvýkačková. Po umytí stejně není z vlasů cítit. 

Ale teď k závěru. Sice už je Aussie i u nás, ale myslím, že zlatým grálem v péči o vlasy se u mě úplně nestane. Dalo by se říct, že je to opět jen lepší kondicionér, ale balzám, pro dlouhé a zničené vlasy? No, zatím mám za sebou pouze jedno balení, ale žádný zázrak se nekonal. Úplně stejně mi poslouží balzámy v kelímcích od L´Oréal Elseve nebo Gliss Kur od Schwarzkopf. 

Možná ještě zkusím šampon a kondicionér, když už ho mám na dosah, ale balzám si dopřeji spíše jen výjimečně. :) 

Budu ráda za Váš názor na Aussie. Konal se u Vás tříminutý zázrak? :) 

Úspěšný začátek týdne všem! 





9 komentářů:

  1. Aussie mě hrozně lákalo, ale pak jsem všude začala číst, že to není kdovíjaký zázrak.. Tak jsem to nechala být. Doma mám teď kondicionérů dost, tak nejdřív spotřebuju, co mám, a pak uvidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem se nechala strhnout a čekala doslova zázraky, ale bohužel je to jen běžný průměr. :)

      Vymazat
  2. tuto péči mám také, ještě chci vyzkoušet tu na extrémně poničené vlasy. mám i šampon, a tu masku si určitě pořídím znova, jsem s ní spokojená :) šampon je taková klasika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě není Aussie špatné, ale nic, co by mě vystřelilo do vesmíru. Nejspíš ještě zkusím jiné produkty, ale už s menším očekáváním. :)

      Vymazat
  3. Lákalo mě to po těch všech bájích, ale nic z toho. Účinek žádný. :-( Holý průměr, obyčejný kondicionér..... tak jdu hledat jinam.
    Jinak ráda u tebe vidím článek, už jsem si říkala, že jsi to snad zabalila... a ne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS - at se prst brzy zahojí, je to někdy až k neuvěření, jak může tak malá část těla tak bolet, co?

      Vymazat
    2. Přesně tak, holý průměr. Asi nic, co bych musela kupovat pravidelně. :)
      Děkuji. :) Neskutečný, jak jeden prst zkomplikuje život. :D

      Vymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)