28. listopadu 2013

L´Oréal Caresse rtěnka 102 Mauve Cherie

Krásný čtvrtek všem... :)

Po delší době si dáme něco z dekorativní obličejové kosmetiky. Protože už mi doma dělá radost nový kosmetický stůl, tak nastalo to, čeho jsem se tolik bála. Musela jsem všechno přerovnat a nad spoustou věcí zapřemýšlet, jestli mi v šuplících jen tak neleží a používám je. V rámci uvolnění místa pro nové produkty jsem téměř třetinu rtěnek a různých mazátek na rty musela vyhodit a pak jsem nad prázdnými místy zaplakala. Přesto jsem se rozhodla, že už žádné bezhlavé nakupování rtěnek a experimenty s odstíny, když už dávno vím, jaké mi sedí a jaké ne.

Samozřejmě moje další kroky vedly do drogerie Rossmann. Mám jí trochu z ruky a autem u ní není kde zastavit, protože je v centru a tam se o parkovací místa vede boj. Nakonec jsem nechala Fabiána v podzemních garážích a vydala se obhlédnout novinky.


A jak jinak si uklidnit nervy než novým kouskem do sbírky. 

Za dobu, co jsem v drogérce nebyla se objevilo několik novinek od značky L´Oréal a ty jsem v nejbližším DMku vyhlížela marně. Dokonce ani kolekce Fit Me! od Maybelline u nás v DM k dostání prostě není. 

L´Oreál si u mě drží místo hlavně díky vlasové kosmetice, protože jejich šampony jsou pro mě jistota správného výběru. Naproti tomu dekorativní kosmetika šla trochu kolem mě. Není to tak dávno, co blogy plnily fotky a články o nové kolekci s názvem Caresse. Protože nejsem fanda lesků, tak se moje pozornost stočila ke rtěnkám a jednu si domů přece jen odnesla. 


Tentokrát jsem šla na jisto a sáhla jsem po odstínu Mauve Cherie, který mi padl do oka jako první. Následovalo roztřesené zkoušení odstínu na ruku za přísného dohledu hlídače, který mi doslova dýchal na krk. Ani jsem si nedovolila sáhnout po jiném odstínu, hodila rtěnku do košíku a spěchala k pokladně. 

Jak to tak bývá, tak ty nejnovější kousky kosmetiky používám nějaký čas bez přestávky a jinak tomu nebylo ani v tomto případě. V tuhle dobu je rtěnka sotva poloviční, protože jsem ji zavřela do kosmetické taštičky, kterou nosím sebou v tašce a vesele ji nanášela i několikrát denně. 

Hydratační schopnosti rtěnky jsou průměrné. Nanášet ji na rty bez použití balzámu je trochu sebevražda, protože pokud máte rty jen lehce vysušené, tak s ní žádnou parádu neuděláte. 


Odstín mi sedl takovým způsobem - mé rty, ale hezčí. Není úplně výrazný, ale přesto znatelný. Na rtech drží poměrně dlouho a i po vymizení zůstává na rtech jemný nádech. Obvykle po nanesení ještě přepudrovávám transparentním pudrem od Essence, abych výdrž prodloužila. 

Závěrem musím říct, že za cca 200 korun je to jedna z těch lepších drogérkových rtěnek. Stále ale pokulhává za Rimmelem, který dělá rtěnky přece jen o něco kvalitnější a o téměř polovinu levnější. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)