2. prosince 2013

Update - Jak skladuji kosmetiku prosinec 2013

Ahoj Všem! :)

První adventní neděle je za námi a začíná nový pracovní týden. Já jsem pro dnešek vyfasovala volno a tak jsem se konečně za dobrého dopoledního světla dokopala ke slibovanému článku. Už pár týdnů zpátky jsem básnila o novém kosmetickém stole, který jsem si nechala dělat do nově zařizované ložnice. Původně jsem chtěla koupit obyčejný bílý stůl z Ikei, ale neseděl by mi do pokoje rozměry, tak jsem nakonec vlastní rukou načrtla pár papírů s pečlivě přeměřenými rozměry a vyrazila do truhlářství. Bohužel se mi podařilo přijít zrovna ve chvíli, kdy měli zakázek až nad hlavu, ale s vidinou nového stolu mě neodradila ani měsíční čekací lhůta, která se ve finále o týden zkrátila. 
Musím říct, že je to věc, která mi za poslední dobu udělala největší radost.



Ať jsem se snažila fotit z jakéhokoli úhlu, tak Vás bohužel nemůžu ušetřit malého náhledu do zbytku pokoje. Kulaté zrcadlo jsem pořídila za tři stovky v Ikei, ale když jsem se snažila z návodu přijít na to, jak se vlastně přidělává, tak jsem měla pocit, že bych měla vrátit maturitní vysvědčení. Nakonec mě přece jen něco osvítilo a bez zranění je tam, kde jsem ho chtěla mít. Po pravé straně je velká skříň s obřím zrcadlem, kam jsem se musela otáčet pokaždé, když jsem chtěla vidět finální vzhled, ale zrcadlo to vyřešilo. Stačí jen zvednout oči od malého zrcátka a vidím se  v plné parádě. 

Na stole mám jen ty věci, které jsou nezbytně nutné a nechtěla bych se pro ně pokaždé hrabat někde v šuplících.


Vlevo jsou vyskládané malé ratanové pořadače, které jsem ukořistila v sadě za třicet korun v Jysku. Jsou sice mírně pokřivené, ale svůj účel splňují a líbí se mi, že do nich není vidět. 
V největším mám odličovací tamponky. Jejich spotřeba u mě je veliká a tak stejně veliká musí být i zásobárna. 
Uprostřed schovávám vatové tyčinky. Používám je jak k úpravě make-upu, tak k opravám laku na nehtech. A v nejmenší na mě čekají gumičky do vlasů. Při líčení si vždy dávám vlasy do culíku, protože nic mě neumí rozčílit tak, jako pramen vlasů přes obličej, když se snažím tvořit linku. 
Samozřejmě nesmí po ruce chybět ani TT, který tahám všude sebou a večer mi po umytí umí rozčesat vlasy bez tahání. 


Další část jsou samozřejmě štětce. Nezbytné, milované a stále se množící. Já jsem je zastrkala do barevného písku, který jsem spolu se sklenicemi sehnala za pr korun v Ústí v Nanu Nana. Najít se tu dají štětce všemožných značek od Sigmy, přes Hakuro až k RT nebo třeba EcoTools. 


A na druhém konci stolu jen pár posledních nezbytností. Malé zrcátko, které jsem přes několika lety koupila snad s Tescu, ale stále dobře slouží. Naštěstí už tak nějak vím, co mě čeká pod stromečkem a tak se jeho chvíle pomalu krátí. 
Pak samozřejmě obyčejné kapesníky, které se hodí kdykoli a na cokoli. 
A nesmí chybět vánoční svíčka. 


Moje přání bylo jasné - co nejvíce místa. Asi proto vypadá stůl spíše kancelářsky než kosmeticky, ale protože můj minulý stůl měl jen čtyři šuplíky /nechápu, kam jsem to všechno dokázala narvat/ a místa bylo zoufale málo, tak jsem se chtěla, aby všechno mělo dostatek prostoru. Šuplíky by mohli mít své jednotlivé názvy, podle toho, co skrývají a to: 

Vlevo od shora -
1, každodenní péče o pleť
2, péče o ruce a tělové krémy
3, péče o pleť do koupelny /tzn. masky, peelingy, ubrousky.../ 
4, zásoby nezbytností

Vpravo od shora -
1, líčení oči
2, líčení tváře a rtů
3, vlasy /tzn. fén, kulma, žehlička, lak na vlasy.../ 

A vezmeme to postupně zleva...


Do vrchního šuplíku jsem schovala to, co je třeba mít po ruce. V hnědém košíčku mám to, co pravidelně používám každý den. Momentálně tu chybí vypotřebovaná Bioderma, kterou už ale určitě znovu nekoupím, protože jí bezvadně zastoupila právě L´Oréal(ka). Za košíkem jsou produkty, které čekají na vyzkoušení a také jeden totální propadám v podobě odličováku očí od Green Line. 
Vedle košíku jsem ještě udělala místo pinetkám, sponkám a vycpávce do drodolu. 


O patro níž je většina produktů z péče o ruce. Na zimu lakuji nehty častěji a tak se úměrně k tomu rozšiřuje i moje skromná sbírka laků. Postupně se snažím spotřebovávat i krémy na ruce, kterých mám otevřených několik a v každém zbývá jen málo, ale protože v kabelce nosím nový krém od Lambre, tak si zbytky krémů asi ještě chvíli v šuplících počkají. Vedle jsem nacpala všemožné tělové krémy, které tak nějak střídám, ale poslední dobou na mazání těla tak nějak schválně zapomínám. 


Třetí šuplík je ve znamení péče o pleť. Momentálně spotřebovávám masky od Freemana a pak nějaké pytlíčkové od Nivei. Samozřejmě nesní chybět ani ubrousky, které mi dělají společnost při odličování, když jsem v líné náladě. Vzadu na mě čekají neotevřené peelingy. 


A úplně spodní šuplík je takový /všechno/ šuplík. Mám tu připravené barvy na vlasy, zásoby tamponků a hlavně mého malého pomocníka pro nákupy a blog. Určitě to taky znáte - ženete se do drogerie s jasným cílem, ale jakmile se za Vámi zavřou pojízdné dveře, máte úplně vymeteno a odejdete s tím co jsme nechtěli a to co potřebujete obvykle zůstává zapomenuto. 


Na druhé straně je vše z dekorativky. První šuplík je očím zaslíbený. Jako pořadače mi posloužili krabičky a víčka a od LB a svou práci odvádí dobře. 

Po stranách mám zastrkané paletky UD, Sleek a Diego Dalla Palma. Mám tu také nespočet řasenek, které denně střídám a zkouším, co vydrží. 
Vedle řasenek báze a kleštičky na řasy. Mezi tím se krčí moje Color Tattoo, které používám denně jako podklad. 
Zbytek jsem menší paletky stínů a mono stíny. Vedle pak samozřejmě nezbytná paletka na obočí a tužky. 


A poslední dekorativní šuplík...
Samozřejmě všechny možné tvářenky a rozjasňovače. Úplně vepředu také Benefit. 
Vedle pudry z nichž nejpoužívanější je jednoznačně Rimmel. 
Vzadu BB od Mishy, který mi perfektně sedí a nemám potřebu zkoušet další a také korektory na kruhy pod očima a jiné nedokonalosti. 
Pak to nejoblíbenější a to všemožné balzámy s rtěnky s mém /home - made/ pořadači, který je vrcholem mé kreativity. 

A spodní šuplík plný zamotaných drátů od fénu a kulmy jsem se rozhodla nefotit, protože je to hotový zvěřinec. 

Tak a to by bylo vše a o mém momentálním skladování kosmetiky a takový malý přehled, co vše mám. Určitě se chystám ještě na nějaké kosmetické předvánoční  nákupy, ale snažím se brzdit a nejprve spotřebovávat vše, co se mi tu sešlo. 

Do konce roku se určitě můžete těšit na recenzi třeba Benefitu nebo pár řesenek, které mě příjemně překvapily. Objeví se i něco z pečující kosmetiky, kde jsem udělala malinký objev v podobě dobře fungujícího matujícího krému z drogerie a nebo také dobře známá značka Himalaya, která mě jedním svým krémem za padesát korun zbavila většiny problémů s pletí. :) 

Přeji úspěšný začátek týdne. :) 






6 komentářů:

  1. Váu :) U mě vede chaos pečujících přípravků v koupelně a ještě větší chaos šminek na psacím stole mezi učením.. :D Jednou přijde taky sytém!:)) Máš to hezký, a hlavně koukám , že máš ještě pěknou rezervu místa - až by se mi z toho chtělo jít nakupovat :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky u mě vládl chaos, ale jakmile mě přestalo bavit lovit každé ráno rtěnky mezi propiskami, tak jsem rázně zakročila. :))

      Vymazat
  2. Krásné fotky. Tvůj kosmetický koutek se mi vážně moc líbí!
    K.

    klarascandle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tomu říkám nádhera. Moc závidím. Brala bych ho hned. Jak to máš všechno krásně uspořádané olalá to je slast :))

    OdpovědětVymazat
  4. Teda máš to nádherné, tyhle články miluji, sama mám kosmetický stolek teprve chvilku a vyráběl mi ho také truhlář, můj přítel a jsem z něj nadšená =D..akorát že já mám jen jeden šuplík na způsob ikeáckého stolku a pečující kosmetiku mám v prvním šuplíku v komodě a zbytek co používám mám v koupelně :)).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)